Når Paradise ikke sendes på TV

Categories Personlig

Jeg har fått spørsmål om jeg syntes det er kjipt i helgene når Paradise ikke sendes på TV, og svaret er helt klart nei. Jeg syntes selvfølgelig det er kjempe gøy å følge med på Paradise Hotel nå som jeg er med selv, men herregud så godt det er de dagene det ikke sendes på TV.  Jeg vet ikke hvorfor, men jeg stresser utrolig mye før hver episode. Det er umulig å huske alt man har sagt å gjort der inne, noe jeg synes er litt ubehagelig, haha. De klipper jo faktisk en hel dag ned til 45 minutter, så ting kan jo oppleves og oppfattes veldig annerledes på TV enn hva det var for oss. 

Jeg regner med at dette kommer til å bli lettere når jeg er mer vant til mitt “nye” liv. Det har jo faktisk ikke vært mer enn 8 episoder, så det er vel kanskje ikke så rart at jeg føler det som jeg gjør. Jeg er dessverre veldig opptatt av hva andre tenker og mener, noe man egentlig ikke kan gjøre når man har tatt valget om å være en offentlig person. Jeg må likevel si at jeg er positivt overrasket, for jeg hadde aldri trodd at jeg kom til å få så mange hyggelige tilbakemeldinger som det jeg har fått. Det er så utrolig hyggelig at dere tar dere tid til å skrive til meg, det betyr veldig mye. Jeg tror ikke dere kan forstår hvor utrolig mye jeg setter pris på det. Jeg gruet meg faktisk veldig til å dra ut på byen da det begynte å sendes på TV, for jeg vet selv hvordan enkelte mennesker kan oppføre seg med litt alkohol i blodet. Heldigvis har jeg kun møtt på hyggelige mennesker, noe som gjør kvelden så veldig mye bedre ♥

7 kommentarer

7 thoughts on “Når Paradise ikke sendes på TV

  1. Må si det at jeg er veldig glad for at du fortsatt er deg selv om du har/er med i PH. For du er fortsatt like hyggelig og fortsatt like snill som du alltid har vært med oss lesere/følgere ❤️ Og det er godt å vite at du ikke er blitt sikkerlig bitch! Så tusen takk til deg for at du fortsatt er deg selv ❤️

  2. Du er utrolig skjønn jente . Inntrykket av deg ogjennom bloggen og gjennom pH er helt likt . Håper du når langt i pH . Kos deg masse

  3. HAHA kjenner meg så jævlig igjen. Satt med “ballene” i halsen før hver eneste episode av Top Model Scandinavia i fjor!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *