Jeg klarer ikke å tenke

Categories Ikke kategorisert

Selv om jeg elsker å blogge, er det veldig vanskelig å være kreativ hele tiden. Noen ganger har jeg mange ideer, men så kommer jeg inn i dårlige perioder som nå. Jeg har lyst til å skrive om mer enn hverdagen min og dagens outfit, jeg klarer bare ikke å komme på noe som helst å skrive om akkurat nå. Det føles nesten ut som hjernen min har sluttet å fungere, for jeg klarer ikke å tenke. Så om det er noe dere lesere savner på bloggen, er det bare å si ifra. Jeg setter veldig pris på ideer og tanker, det er bare moro ♥

Resten av kvelden skal jeg bruke til å slappe av sammen med Martine Lunde og Martine. Både jeg og Martine har selvfølgelig blitt syk. Kanskje ikke så rart når vi har festet hele helgen. Nå kjenner jeg virkelig at jeg er klar for å komme meg tilbake til mine normale rutiner. Jeg er lei av å sove døgnet rundt, spise hamburger til frokost, drikke hver eneste helg og ikke trene. Nå skal jeg bare bli frisk igjen så skal jeg få tilbake livet mitt, haha. 

5 kommentarer

5 thoughts on “Jeg klarer ikke å tenke

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *