Bilder fra kveldens episode

Categories Paradise Hotel

Nå er det bare en time igjen til kveldens episode av Paradise Hotel. Jeg regner med at mange av dere har sett episoden allerede på Viaplay ( inkludert meg selv), haha. For søvnen sin skyld er jeg veldig glad for at Viaplay legger ut episodene fra klokken 15.00, for jeg syntes det er ganske sent å holde seg våken til 23.30 i ukedagene. 

For dere som ikke har sett kveldens episode, så har dere mye moro i vente. Togafesten var helt klart en av de beste festene på Paradise, og det tror jeg dere vil se også. Alle var så fulle og lykkelige. Jeg skal innrømme at jeg blir jævlig klein av å se meg selv danse på TV, for herregud så dårlig jeg er. Jeg har alltid visst at jeg er elendig til å danse, men det å faktisk se seg selv danse på TV bekrefter det bare enda mer. Jeg fikk tilsendt noen bilder fra kveldens episode som jeg gjerne vil dele med dere ♥ Jeg ser det er mange som lurer på om vi får ha telefon inne på hotellet, og svaret er nei. Vi fikk hver sin telefon som vi kunne ta bilder med, det var det eneste vi kunne bruke den til. 

1 kommentar

1 thought on “Bilder fra kveldens episode

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *