HALVVEIS TIL 44

Categories Ikke kategorisert

I dag har jeg bursdag og er nå halvveis til 44 år. Jeg vet at jeg ikke begynner å bli gammel, men likevel føles det litt sånn. Det er bare 3 år til jeg er 25 år , og da håper jeg virkelig at jeg har funnet ut hva jeg vil gjøre med livet mitt. Jeg har vel egentlig funnet ut hva jeg vil, men det er bare å komme seg dit. Jeg føler det er så mange på min alder som har kommet så godt i gang med livet sitt. Mange av venninne mine har leilighet, utdannelse og noen har barn. Jeg derimot har akkurat kommet hjem fra Mexico, haha. Det skal likevel sies at jeg er veldig fornøyd med livet mitt akkurat nå, jeg tror dette kommer til å bli veldig bra. 

Nå skal jeg snart begynne å ordne meg, for om ikke så alt for lenge kommer resten gjengen for å feire meg. Vi skal vorse her før vi skal ut på byen, det gleder jeg meg til. Vi snakkes senere ♥

15 kommentarer

15 thoughts on “HALVVEIS TIL 44

  1. Jeg merker at jeg blir provosert av måten du snakker om Grunde på under Paradise. Jeg hadde aldri annsatt en person som snakker sånn uavhengig om det er et tv program eller ikke. Velger å snakke i stikkord og vill da beskrive deg som: frekk, care og ekkel.

  2. Anonym: På hvilken måte da? Har aldri sagt noe stygt om Grunde, grunnen til at jeg hadde den reaksjonen jeg hadde var for at jeg ikke ønsket å bli låst med Grunde. Som du også ser på TV så spiller jeg mot Grunde inne på hotellet, så det forklarer vel hvorfor. Om du så gårdagens episode, så innrømte jeg at jeg hadde fått et feil inntrykk av Grunde. Som Andrea også sa så samlet jeg alle jentene for å fortelle at vi burde gi Grunde en ny sjanse 🙂

  3. Til anonym: det er et spill! Skjerp deg, herlighet!
    Sofie, du er drit bra i programmet, å elsker at du spiller litt! Det er hele vitsen, ikke sant 😛 å gratulerer masse med dagen din <3

  4. Gratulerer så mye med dagen ❤️ Beste ønsker for deg i livet videre og vit at du er like vakker som du alltid har vært. Be the queen you deserve to bee 👑

  5. Gratulerer så mye med dagen din vakre menneske 😊🎉
    Du er en av de jeg liker best på paradise 😊

  6. Hei! Gratulerer så masse med dagen din 🙂 ville bare si deg en ting etter å ha sett deg på TV! Syntes du virker som en utrolig hyggelig og reflektert person! Forståelig nok kan enkelte reality-deltakere bli dømt, sånn er det vel bare. Men syntes du alltid fremstår så positiv og hyggelig Med gode verdier! Nå har ikke du vært den som (foreløpig :pp ) har hatt sex, drukket deg for full etc.. men jeg syntes faktisk det å være en “slem” person på offentlig TV er veldig mye værre! Håper du fortsetter slik vi har sett deg til nå! 🙂 du er den definitivt søteste der inne ❤ ha en fin kveld!

  7. Hege: Tusen takk for fine ord, det betyr veldig mye <3 Jeg skal innrømme at jeg har vært full i flere episoder, de har bare ikke tatt det med. Jeg tenker likevel at det er helt OK å være full på TV, så lenge man selv er komfortabel med det. Ha en fin kveld du også <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *