UNDERTØY ELLER BODY?

Categories Outfit


Body – H&M // BH- Vero Moda // Bukse- Carlings

Beklager for lite blogging igår, men jeg rakk dessverre ikke da det var alt for mye som skjedde. Det er veldig typisk meg å tro at jeg har så mye bedre tid enn hva jeg egentlig har, og da får jeg iallfall dårlig tid. Jeg stresset rundt i byen for å finne noe fint å ha på meg, og endte opp med denne bodyen/undertøyet. Jeg tror egentlig det er meningen at den skal brukes som undertøy, men jeg valgte å bruke den som body. De hadde utrolig mye fint undertøy på H&M som man kan bruke til body. Jeg kjøpte med meg 3 stykker som jeg kan vise dere senere ♥

Vi endte med å dra på Heidis i går, noe som var en opplevelse utenom det vanlige. Jeg har aldri vært å et utested der det er lov til å danse på bordene og kaste drinker overalt, så det var jo moro og litt… spesielt? haha. Nå skal jeg snart komme meg på trening. Det er virkelig på tide å få tilbake mitt gamle liv med rutiner og trening. Jeg merker det utrolig godt på kroppen at jeg kun har levd på alkohol og godteri de siste ukene. Jeg har plutselig fått masse kviser og er konstant slapp, og det er utrolig kjipt haha.

2 kommentarer

2 thoughts on “UNDERTØY ELLER BODY?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *