BIRTHDAY PICTURES

Categories Paradise Hotel

Som dere ser hadde jeg verdens beste gjeng på bursdagsvors til meg igår. Jeg føler meg så utrolig heldig som har møtt så mange fantastiske mennesker. Det er utrolig rart å tenke på at jeg mest sannsynlig ikke ville møtt noen av disse om jeg ikke hadde vært med på Paradise Hotel. Disse menneskene gjorde kvelden min perfekt, så tusen takk alle sammen ♥ Jeg fikk også så mye fint i gave. Blant annet et gavekort på kremmerhuset så jeg kan shoppe litt interiør til min nye leilighet. Det er bare 5 dager til jeg og Andrea overtar leiligheten vår. Vi gleder oss såå mye til å vise dere ♥

8 kommentarer

8 thoughts on “BIRTHDAY PICTURES

  1. Du e en av mine favoritt deltakere på ph🥰 Du å Andrea e så goals bv/vænna💘 Elsker deg<3!🥰🖤

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *