UKAS SPØRSMÅL

Categories Om meg

Jeg tenkte å lage et innlegg en gang i uken der jeg svarer på spørsmål dere stiller meg i kommentarfeltet. Jeg vil veldig gjerne ha respons på om dette er noe dere synes er bra eller ikke. Jeg tenker det er greit å få alle spørsmålene dere spør meg samlet på et sted, eller hva? 🙂

Bare lurer på hva du mener med at du ser annereledes ut på tv?:) har hørt flere som har vært med på tv sier det samme.
Veldig vanskelig å forklare, men hadde du sett meg i virkeligheten ville du nok forstått hva jeg mener 🙂 Jeg har fått høre fra både kjente og ukjente at jeg ser veldig annerledes ut. Jeg vet ikke hvordan jeg skal beskrive det på en annen måte enn at det ikke er helt likt meg. Man blir filmet i alle salgs vinkler, og mange ganger er det mye lys som er rigget opp rundt oss. Beklager dårlig forklaring, men dette er det beste jeg får til haha!

Elsker hvordan du kler deg ! Hvor har du kjøpt genseren du hadde på deg på innlegget? Den er så peen <3
Tusen takk for det ♥  Innlegget finner du her, og genseren er fra H&M. Jeg tror dessverre ikke de selger genseren mer da jeg kjøpte den for et år siden 🙁

Hvor er den fine røde sweatsuiten din fra? Den du hadde i gårdagens episode av PH.
Den er fra Zara 

Kan du/dere ha en dialekt-challenge? eller en video der du snakker Tromsø-dialekt?
Det kan jeg/vi selvfølgelig få til, det er bare moro 🙂

Hva spiser dere mens dere er inne på hotellet?
Vi spiser alt mulig. Pizza, biff, kylling, pasta, salat, pølser, taco og ja you name it. Vi får veldig variert og ikke minst god mat der inne 🙂 savner det såå mye

Får dere drikke så mye dere vil på festene eller er det begrenset med alkohol? Ser ut som dere får bare en øl hver så veldig nysserig!!
Vi får ikke drikke så mye vi vil, de stenger baren om vi blir alt for fulle. Veldig irriterende der og da, men nå er jeg bare evig takknemlig for det haha. 

Hvilke lengder har du på vippene dine, og hvilke volumvipper?
Jeg har 12mm. Tror det er 3D 🙂

6 kommentarer

6 thoughts on “UKAS SPØRSMÅL

  1. Jeg synest ideen din var kjempe bra, kult om du hadde fortsatt me sånne innlegg 😍 Du er bae

  2. Får dere ikke ha egne tlf på paradise?evt hvorfor ikke?
    Var dere der nede i to mnd?
    Åssen fungerer hjemreisen? Reiser alle hjem en og en?

  3. Hei! Jeg lurte på om du fremdeles er medlem i AUF? Du var jo på Utøya, så interessant å høre.
    Har et til spørsmål: hva tenker du å stemme ved valget i år, og hva har du stemt tidligere? Ha en fin dag, skjønne❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *