Skal jeg farge håret igjen ?

Categories Om meg

Jeg fant disse gamle bildene av meg, og begynte plutselig å savne å ha brunt hår. Jeg har snart vært blond i et år, og jeg kjenner helt ærlig at jeg begynner å bli litt lei. Jeg har veldig lyst til å farge håret brunt igjen, men det var så utrolig mye jobb for å få det blondt så jeg vet faktisk ikke om jeg orker. Jeg er naturlig mørk, og føler derfor at jeg kanskje kler det best? Jeg kunne ikke tenkt meg å hatt den fargen jeg har på bildene, men kanskje en litt mørkere. Hva tenker dere? ♥

Nå skal jeg og Grunde komme oss på trening før vi skal begynne å gjøre oss klare for Gullsnutten i kveld. Jeg tror det kommer til å bli en veldig bra kveld med masse herlige mennesker. Jeg har aldri vært på et sånn arrangement før, så jeg er veldig spent. Vi snakkes ♥

6 kommentarer

6 thoughts on “Skal jeg farge håret igjen ?

  1. Svaret er jo lett, hvis du er brunette så er du det. Da blir det å kjøre fake blondine ja, bare fake og litt for mye FHM. Vær naturlig, det scorer man mye bedre på!

  2. Det sies at man kler best den naturlige hårfargen man har og er født med. På grunn av etterveksten, at håret blir så slitt av å bleke håret, så kan det se litt skittent ut å ha mye lysere farge på håret enn det man naturlig har. Er fint å ha littegrann lysere på tuppene i håret helt nederst eventuelt, da. Det kan være fint uavhengig av hvilken farge man har fra førav. Men du er såpass mørk at det penest på deg vil jeg si er brunt/mørkebrunt, kanskje brunt/svart også.

  3. Fargen du har nå er super fin, og passer deg veldig godt. forstår om du er lei, men tror begge passer fint til deg! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *