Bowling med god kveld Norge

Categories Ikke kategorisert

Da har jeg akkurat kommet inn døren etter å ha vært på bowling sammen med god kveld Norge. Vi har spilt inn litt forskjellig, samtidig som vi har blitt intervjuet. Jeg er enda usikker på når dette kommer på TV, men jeg skal si ifra med engang jeg vet ♥  Nå tenkte jeg å ta meg en liten powernap da jeg holder på å sovne av. Jeg sto opp klokken 06.00 for å dra på trening før vi skulle møte god kveld Norge. Det er utrolig godt å være ferdig med treningen allerede, men herregud såå trøtt jeg er akkurat nå. 

Resten av dagen skal jeg brukte til å spille inn en video til dere. Jeg, Martine og Lunde har tenkt å ha SMS-roulette, så dette kan bli spennende og ikke minst veldig kleint. Så skal jeg møte Andrea en liten tur for å spise middag, det blir hyggelig ♥ Jeg har ikke sett min roomie på alt for lenge nå. Vi skulle egentlig møtes i går, men begge var for trøtte og slappe. Jeg ble istedenfor liggende på sofaen å se på skam mens jeg spiste masse godteri, haha.

2 kommentarer

2 thoughts on “Bowling med god kveld Norge

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *