Mitt fremtidige hjem

Categories Ikke kategorisert

Nå har jeg akkurat kommet inn døren etter å ha vært på Eataly sammen med Andrea, Martine og Emilie. Jeg synes nesten det er litt flaut å innrømme, men dette er andre gang jeg er på Tjuvholmen for å spise. Jeg føler meg som en skikkelig turist som alltid drar på Aker brygge. Jeg visste faktisk ikke at det lå restauranter i sidegatene før jeg ble kjent med Andrea, hehe ups. Jeg synes også det er mye hyggeligere på Tjuvholmen enn Aker brygge, herregud som jeg misunner dere som bor der. Jeg er fast bestemt på at jeg engang i fremtiden skal ha en leilighet på Tjuvholmen. Tenk så utrolig sentralt og ikke minst fint ♥

4 kommentarer

4 thoughts on “Mitt fremtidige hjem

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *