En smart investering

Categories Ikke kategorisert

Jeg har aldri vært inne på tanken på å kjøpe meg en Iphone 7 til jeg fikk tilsendt disse bildene. Jeg må virkelig si at jeg er utrolig imponert over kvaliteten på et mobilkamera, det ser nesten ut som det er tatt med speilrefleks. Jeg bruker mobilen utrolig mye, men på grunn av kvaliteten på bildene er det ofte jeg velger å ikke legge de ut på bloggen. Med dette kameraet er det ingen problem å bruke mobilbilder, og det må være utrolig deilig å ikke være avhengig av å ha med seg kameraet overalt. Jeg har likevel vært fast bestemt på å ikke kjøpe meg ny mobil på en stund nå, men samtidig føler jeg at det kan bidra til å gjøre bloggen enda bedre. Jeg føler det er litt bortkastet å bruke penger på en mobil når jeg allerede har en som fungerer bra, i tillegg til at jeg har et veldig bra kamera. Hva skal jeg gjøre?

Som dere kanskje har sett på snapchat så har vi vært på innspilling med TV2 hjelper deg i dag. Jeg tenkte jeg skulle fortelle dere mer om det senere i dag, for nå må jeg virkelig komme meg til Tønsberg. Jeg har under et døgn å pakke hele leiligheten min på, såååå wish me luck ♥

11 kommentarer

11 thoughts on “En smart investering

  1. Syns absolutt at de andre bildene du tar med speilreflekskameraet ditt er myye bedre! Disse iphone 7 bildene blir såpass uklare og ikke skarpe, så ville nok ikke brukt mobilen til å ta bilder!
    Lykke til med flytting <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *