I dag reiser jeg

Categories Ikke kategorisert

I går skulle jeg egentlig være hjemme for å pakke, betale regninger, rydde og vaske. Istedenfor ble jeg med Isabelle og Rebecca ut, haha. Jeg som skrev for noen timer siden at jeg var så lei av å drikke, likevel klarer jeg ikke å si nei når jeg først blir spurt. Jeg hadde uansett en utrolig morsom kveld i går, så det var virkelig verdt det. 

Nå skal jeg snart dra til flyplassen for i dag reiser jeg til Trondheim ♥ Jeg har ikke vært i Trondheim siden jeg kom hjem fra Mexico, så nå gleder jeg meg virkelig. Det skal bli så godt å møte alle vennene mine igjen, og ikke minst Celine. Jeg har aldri vært så lenge borte fra Celine før, så nå gleder jeg meg skikkelig til å ta henne med hjem. Nå skal jeg fortsette pakkingen så snakkes vi senere ♥

3 kommentarer

3 thoughts on “I dag reiser jeg

  1. Er det ikke sånn at man etter en stund inne på hotellet føler seg fanget og innestengt? Ingen som har prøvd å komme seg ut?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *