Påske er en fin årstid

Categories Paradise Hotel

Hvert år har jeg ledd like mye av alle rare tingene folk på Paradise har sagt, men denne gangen derimot er det dessverre ikke like morsomt, haha. Jeg har bare vært 5 uker på tven, og jeg har allerede rukket å sagt skyte sin egen grav, ydmykende gutter og NÅÅÅÅ at påske er en fin ÅRSTID. De klipte selvfølgelig bort at jeg rettet meg opp å sa at påske var en høytid til mitt forsvar, haha.

Som jeg har nevnt tidligere så kommer dette til å være en sykt spennende uke på Paradise Hotel. Hittil var dette den uken det skjedde mest, og jeg husker enda hvor sliten jeg var. Det var mye stress og bekymringer, men det er vel det man må regne med når man melder seg på Paradise Hotel. Nå gleder jeg meg bare til de neste epsiodene, for jeg tror det kommer til å være veldig spennende.

5 kommentarer

5 thoughts on “Påske er en fin årstid

  1. Hihi, du så også at Kevin hadde piercing i navvelen den dagen aliansen din fikk dra på utflukt 😂

  2. Synes du ofte sier mye morsomt.
    Jeg synes blandt annet det at soph tror hun er så smart skuelspiller og du og kevin sitter der å ler av dårlig skuespill😂😂😂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *