Uken som gikk

Categories Ikke kategorisert

UKENS HØYDEPUNKT
Ukens høydepunkt var helt klart å endelig flytte inn i leiligheten til meg og Andrea. Når jeg kommer tilbake til Oslo er den endelig helt ferdig, og da skal jeg vise dere den ♥

UKENS OPPTUR
Ukens opptur var selvfølgelig å komme til Trondheim ♥ Det er så alt for lenge siden jeg har vært her, så det er utrolig godt å møte alle sammen igjen. Jeg har jo bodd her i over 3 år, så store deler av livet mitt er fortsatt her.

UKENS NEDTUR
Som forrige uke har jeg ikke hatt noen nedturer. Jeg har det utrolig bra for tiden, så jeg har absolutt ingenting å klage på. Bank i bordet, haha.

UKENS CRAVINGS
Pepsi Max! Har jeg ikke vært avhengig før er jeg ihvertfall avhengig nå. Det første jeg gjør når jeg våkner er å ta meg et glass Pepsi Max, haha. Jeg skylder på at det er påske, for da er det vel lov ? 

UKENS PERSON
Denne er vanskelig, for det er utrolig mange jeg vil nevne her. Mamma jeg alltid kan ringe til om det er noe, Andrea som har blitt min roomie og en av mine bestevenner, Kevin som jeg har hatt det så morsomt med mens han har bodd hos meg, Julie og Stine og ja, alle egentlig haha! ♥

UKENS SANG
Jeg fant en liste på spotify som heter 2000s lovesongs, som jeg har fått helt dilla på. Jeg elsker gamle sanger, de er så utrolig mye bedre enn de nye sangene som lages. Jeg har også så mange minner med disse sangene, så jeg får en skikkelig god følelse av å høre på de. Listen finner du her

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *