Jeg er avhengig

Categories Sponset

#sponset

Jeg får ofte spørsmål om hvor jeg setter på vipper og negler, så jeg tenkte at det var på tide å skrive et innlegg om akkurat det. Jeg har snart brukt vippeextensions i 3 år, og som dere sikkert forstår er jeg avhengig. Det er vel kanskje ikke så rart når jeg alltid får så fine vipper. De tre årene jeg har hatt vippeextensions har jeg gått til Zelia som eier Beautystop her i Trondheim. Jeg reiser enda til Trondheim for å få vipper og negler da jeg er så utrolig fornøyd. Jeg har prøvd et par andre steder, men det er ingen som gjør det like nøye og bra som Zelia.

Det skal sies at jeg er veldig fornøyd med Giovaneklinikken også, for dere som ikke bor i Trondheim. For dere som ønsker nye vipper eller negler så er det nå 10% avslag på vippextensions og negler på Beautystop om dere oppgir “Sofie10” ved timebestilling. Zelia kommer til Oslo 21-25 April, så om det er noen som ønsker time i Oslo er det bare å ta kontakt med henne

11 kommentarer

11 thoughts on “Jeg er avhengig

  1. Hadde du vippeextension inne på paradise? Hvis du hadde, fikk du tatt påfyll inne der på et vis?

  2. Fine! Skjønner du er avhengig, men man blir jo det Når der er noensinne
    Blir fint så må man bare ha det igjen å igjen.. jeg var avhengig av kreatin exstensions for mange år siden. Kom meg unna det nå da. Men kan tenke meg at å ha sånn extesions på vippene er digg så du slipper å stresse sikkelig m å få lange å tykke med bare hjelp av mascara jeg nydelig er de og du selvfølgelig !!😁❤️

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *