I DAG SKJER DET

Categories Ikke kategorisert

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra trening, og nå sitter jeg egentlig bare å venter på at Julie skal bli klar. Vi skal snart hente Stine før vi skal kjøre til ÅRE!! Jeg vet jeg har nevnt det alt for mange ganger nå, men det er kun for at jeg gleder meg sånn. Det er tradisjon at jentegjengen drar til Åre, og det er akkurat derfor det er så koselig. Vi alle er veldig opptatte i hverdagen, så jeg setter virkelig pris på de gangene vi har tid til å være sammen. Nå er jeg klar for å stå på ski, spise god mat, afterski og masse festligheter. Vi snakkes i Åre ♥

6 kommentarer

6 thoughts on “I DAG SKJER DET

  1. Har skrev det før, men skriv det igjen, herregud kor fin du e 😍 du har ei sånn nydelig utstråling
    Kos deg på Åre og ha ei god påske 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *