Finally here

Categories Ikke kategorisert

Da har akkurat jeg, Stine og Julie ankommet Åre. Jeg skal snart dra for å hente resten av jentene på togstasjonen, også er vi klare for nye festligheter. Hytten vi bestilte i år er veldig mye bedre enn den vi hadde i fjor, så vi er veldig fornøyd. Vi var litt for treige med å bestille hytte i fjor, så da bodde vi 8 stk på litt under 30kvm. Det var så vidt vi skulle klare å bevege oss, og vi var 8 jenter på et bad, trenger jeg å si noe mer? haha. Dere kan tro vi var fornøyd når vi så at det var to bad i år, i tillegg til at vi har badstu. 

Nå skal vi ha skikkelig girlsnight med taco og vin, før vi skal dra ut en liten tur. Påske er utrolig morsomt, men jeg skal ærlig innrømme at jeg synes det er litt tøft med så mye alkohol og lite søvn. Jeg tror jeg sov i 2 dager i strekk etter forrige påsketur, så jeg regner med at det ikke vil bli noe annerledes i år. Jeg har heller ikke stått på ski siden vi var her sist, så jeg er utrolig spent på hvordan jeg vil klare meg i bakken i morgen. Wish me luck ♥

6 kommentarer

6 thoughts on “Finally here

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *