Så feil kan man ta

Categories Paradise Hotel

Da jeg så på gårsdagens episode ble jeg litt lei meg, for det var utrolig trist å se Martine ryke ut av hotellet. Hun har jo vært en stor del av Paradise til nå, så det kommer til å være rart å ikke ha spilleren selv på hotellet, haha. Det som er litt morsomt med meg og Martine er at både hun og jeg var helt sikker på at vi ikke kom til å gå overens, og jeg gruet meg faktisk til å være inne på hotellet med henne, haha. Jeg var helt sikker på at jeg og Martine kom til å diskutere mye, for vi virket så forskjellige. Det morsomme er at Martine er en av de jeg har best kontakt med nå, og hun er alt annet enn hva jeg trodde hun var. 

Det var vel ikke før i uke 3 vi begynte å snakke sammen, og da fant vi ut at vi ut at vi faktisk likte hverandre. Jeg husker vi begge fortalte til hverandre at ingen av oss hadde fått et bra førsteinntrykk, og Martine hadde sagt i uke en at hun skulle ha meg ut av hotellet, haha. Det er litt synd at de ikke tok med det klippet da vi snakket sammen om det, for det var egentlig veldig morsomt og ikke minst veldig hyggelig. Martine er ei super fin jente, og hadde det ikke vært for spillet sin del så hadde jeg aldri ønsket at hun skulle ryke. Martine var en veldig viktig del av gruppen, så vi merket det godt når hun ikke var der mer. Jeg er veldig glad for at jeg ble kjent med Martine før hun dro, for hun er en helt fantastisk person. Det er utrolig morsomt å se hvor feil vi tok av hverandre, haha. Nå får vi bare krysse fingrene å håpe at Martine kommer inn igjen, eller hva? ♥

8 kommentarer

8 thoughts on “Så feil kan man ta

  1. Hei! Har to spørsmål:
    Hvem fra PH 2017 har du minst kontakt med idag?
    Hva tenkte du første gang du så Martine L?

  2. Hva ønsker du å oppnå med bloggingen din? Hvorfor svarer du ikke på alle spørsmål, så mange comments har du ikke!

  3. Fort gjort når man er med i ett sånt program så blir det jo mye tanker for hvem man kommer best overens med men tror å håper att ho kommer inn igjen 🙂
    Utrolig nydelige er kjempe fint bilde 🙂

  4. Hei vet at dette er en sen kommentar, men jeg må spørre hvor er den bodysuiten du har på deg fra eller hva det nå enn er?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *