ÅRE THROUGH SNAPCHAT

Categories Ikke kategorisert


sofieeec på snapchat

Jeg våknet for et par timer siden, men jeg har enda ikke klart å stå opp. Det eneste fornuftige jeg har gjort er å stå opp av sengen for å lage meg frokost, for å så legge meg igjen. Vi burde vel egentlig dra i bakken, men det er kun jeg, Stine og Julie som er våken. Jeg betalte over 800kr i går for å dra i bakken i går, og jeg var der i kanskje en halvtime. Jeg tror aldri jeg har brukt så mye penger på noe så unødvendig før, haha. 

Nå skal jeg prøve å komme meg i bakken for å bruke enda mer unødvendige penger, også skal vi jentene på afterski. Egentlig vil jeg bare ligge i sengen resten av dagen, men det går jo ikke når man først er i Åre. Jeg kjenner jeg gleder meg til ny uke, normal døgnrytme, sunn mat og trening, men akkurat nå skal jeg nyte de siste dagene som er igjen av påsken, vi snakkes ♥

3 kommentarer

3 thoughts on “ÅRE THROUGH SNAPCHAT

  1. Helgen: trening, søvn, rutiner ikke mer fest, bla bla.
    Uken: gleder meg til fest også gjentar det seg på nytt.
    Hørt det på bloggen før Sofie 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *