Dette skremmer meg

Categories Ikke kategorisert

Denne dagen har jeg gruet meg til i over en uke nå, og jeg kjenner virkelig på klumpen i magen. Min kjære hund skal operere i dag, for hun har fått betennelse i tannkjøttet stakkars. Hun må trekke tenner, og det vil si at hun skal legges i narkose. Jeg synes det er kjempe skummelt at hun skal legges i narkose, for jeg er livredd for at det skal skje noe. Det som er enda kjipere er at dette er noe jeg MÅ gjøre for at hun ikke skal ha vondt, så jeg har ingen andre valg enn å legge henne i narkose. Jeg vet at det går bra i de fleste tilfeller, men jeg vet faktisk ikke hva jeg hadde gjort om noe hadde skjedd. Celine betyr så utrolig mye for meg, og bare tanken på at det kan skje noe er helt jævlig. Nå skal jeg slutte med å være dramaqueen, og komme meg til dyrelegen. Vi snakkes etterpå ♥

5 kommentarer

5 thoughts on “Dette skremmer meg

  1. Jeg har selv to chihuahuaer og kjenner til problemet. Et tips for å forebygge tannproblemer er å alltid ha noe liggende som hunden kan tygge på. Litt forskjellige tyggeben for eksempel.
    Mine gikk fra å måtte rense hos veterinær to ganger i året, til at bare han ene trenger en rens med 1-1,5 års mellomrom 🙂

  2. Hadde en liten hund med tannkjøttsykdom, og endte med å trekke alle tenner bortsett fra hjørnetennene nede, han levde helt fint med det 🙂 små raser har større sjanse for tannproblemer enn eldre hunder, men tannpuss og dentastix kan hjelpe mye 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *