DET GIKK HELDIGVIS BRA

Categories Ikke kategorisert

Nå er det tre timer siden jeg hentet Celine hos dyrelegen, og alt gikk helt perfekt. Hun måtte trekke 5 tenner, som egentlig er ganske mye. Jeg har ikke turt å se hvor mange tenner hun har igjen, for jeg tror hun har veldig vondt akkurat nå. Vi alle har vel vært hos tannlegen før for å trekke en tann, og vi alle har vel kjent smerten i det bedøvelsen går ut. Det var faktisk helt grusomt å levere henne hos dyrelegen, for jeg måtte sitte med Celine til narkosen startet å fungere. Det føltes ut som jeg skulle avlive henne i det hun sovnet i armene mine. Så glad som jeg er i den hunden begynte jeg selvfølgelig å gråte, haha!

Nå skal Julie snart kjøre meg til flyplassen, siden jeg reiser til Oslo i kveld. Som jeg forklarte i går så måtte jeg være igjen i Trondheim til Celine hadde fått operert, men nå som operasjonen er over å alt gikk perfekt er det på tide å komme seg hjem igjen. Jeg har masse å gjøre i Oslo, så jeg er egentlig ganske stresset akkurat nå. Heldigvis kommer Celine til Oslo på torsdag eller fredag, så da er alt som det skal være. Jeg har ikke hatt Celine hjemme hos meg siden før jeg reise til Mexico, så det skal bli utrolig godt å bo sammen med henne igjen ♥

6 kommentarer

6 thoughts on “DET GIKK HELDIGVIS BRA

  1. Du husket vel på å få med smertestillende til hunden etter at bedøvelsen gikk ut ? Er jo ingen vits å gå å ha vondt, når man ikke trenger det. Den trenger smertestillende i flere dager etter tanntrekk. Spør veterinæren om resept!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *