En ny allianse?

Categories Paradise Hotel

Denne uken på Paradise kommer til å bli sykt spennende, og jeg har både gledet og gruet meg til å se den på TV. Som dere har sett så begynner virkelig ting å snu seg inne på hotellet. Meg og Kevin i allianse med Morten? Det var faktisk noe av det siste jeg hadde trodd kom til å skje, og jeg husker at jeg ikke skjønte så veldig mye når vi først begynte å snakke om det. Det er ingenting som er bestemt enda, så det kommer til å bli utrolig spennende å følge med på hva som skjer. Kommer vi til å bli en ny allianse, eller vil Morten og Sophie klare å lure oss? #staytuned

Jeg synes hittil dette har vært den beste uken på Paradise, selv om jeg var så uheldig å få karakteren Linn. Jeg er jo veldig glad og positiv av meg, så det er veldig kontrast fra hvordan jeg egentlig er. I tillegg måtte jeg gå med midtskille, og det passer ikke til hårfargen min. For ja, det er meningen at det skal være mørkt i bunnen, det er IKKE ettervekst for dere som tror det. Selv om det ser ut som at jeg har tidenes ettervekst med midtskille, haha uff. Jeg elsker hårfargen min helt til jeg så meg selv med midtskille, da var den plutselig ikke så fin lengre. 

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *