Jeg er stolt over meg selv

Categories Ikke kategorisert

I dag sto jeg opp klokken 09.00 for å være med Andrea på trening før hun starter på jobb. Jeg er en sånn person som ikke står opp tidlig med mindre jeg må, så jeg var helt sikker på at jeg ikke kom til å orke å stå opp da alarmen ringte, but i did! Så i dag er jeg virkelig stolt over meg selv, klapp på skulderen. Nå har vi akkurat kommet hjem fra trening, og det føles utrolig bra å ha hele dagen foran seg. Nå skal jeg vakse og rydde hele leiligheten, handle inn mat og interiør, levere telefonen min på reparasjon og pakke ut kofferten min. Så har jeg en del avtaler denne uken, så jeg har mye som jeg må få gjort før uken er ferdig. Jeg tenkte forresten at jeg skal ta bilder av leiligheten i dag sånn at dere endelig får se den, jeg gleder meg såå til å vise dere ♥

7 kommentarer

7 thoughts on “Jeg er stolt over meg selv

  1. Flink du er . Her hjemme ar jeg betalt regninger til den store gullmedaljen . Hater regninger . Blææææ
    Gleder meg til å se bilder av leiligheten

  2. Hvordan treningsprogram bruker du?:) kunne du hatt et innlegg der du forteller om treningsprogrammet ditt og forskjellige tips?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *