En dramatisk episode

Categories Paradise Hotel

Jeg følte meg egentlig ganske tom etter dagens episode. Jeg hadde forventet mye drama, tårer og sinne. Jeg hadde forventet at jeg skulle jobbe hardt for å ha Andrea inne på hotellet, men jeg hadde ikke forventet at noen av oss skulle bli fremstilt som “mobbere”. Jeg kan stå for nesten alt jeg har gjort inne på hotellet, men klippingen i dagens episode kan jeg ikke stå for.

Som dere ser på starten av episoden så får jeg vite at Soph hadde grillet seg selv på Pandoras dagen før, og som dere så i gårsdagens episode så fikk jeg veldig vondt av henne. Hadde det faktisk vært noen som hadde skrevet alle de påstandene til en et annet menneske så hadde det absolutt ikke vært greit. Tidligere i uken fikk jeg også vite at det som skjedde på parsplitten bare var et skuespill, noe jeg heller ikke synes var greit. Jeg ble veldig lei meg under parsplitten, for jeg følte ikke at de påstandene hun kom med var rettferdig, for det var jo ikke sannheten i det hele tatt. Soph innrømmer jo også selv at hun ikke følte seg utestengt. Jeg har nevnt det så mange ganger før, og jeg sier det igjen. Vennskapet til oss deltakerne kommer ikke godt nok frem på TV, og ALLE jente og guttene hang like mye sammen. Det var INGEN som var utenfor. Jeg skal innrømme at jeg var veldig sur og skuffet over Soph den uken der, for jeg var vel en av få som visste at det hun drev med bare var et skuespill. Jeg forsto ikke hvorfor man skulle lage dårlig stemning for ingenting, og jeg fikk virkelig nok i det jeg fikk vite at hun hadde stilt spørsmålene på Pandoras selv. Derfor var jeg egentlig ganske sur den dagen, og jeg husker at jeg nesten ikke klarte å se på Soph under frokosten den dagen, haha!

Det ble ikke noe bedre når vi aldri fikk snakket i fred, for hun alltid kom for å høre hva vi snakket om. Jeg skjønner det veldig godt nå, for det er jo egentlig bare taktisk smart av henne å ikke la oss få snakke sammen. Jeg hadde nok gjort akkurat det samme selv. Jeg kan forstå at hun følte seg alene da alliansen hennes plutselig ikke var noe allianse mer, og at hun ikke hadde noen hun kunne støtte seg på spillmessig. Soph var ikke utestengt av gruppen som det kanskje kan se ut som i dagens episode. Dere må huske at vi lager TV, og det skal være spennende for dere som ser på. Vi har en dag på 24 timer, og dere ser 44 minutter av den. De har blant annet klipt bort samtalen mellom meg, Soph og Andrea der vi blir enige om at alle skal få snakke i fred med Morten uten at noen avbryter. Det var NÅR hun kom ned i bungalowen, det at vi ikke sa et eneste ord når hun kom inn på rommet stemmer ikke. Det er en grunn til at Soph og Morten snakker sammen alene etterpå, det var for at vi ble enige om det. De har også klipt bort at jeg sier at vi MÅ fortelle Soph hva vi har tenkt å gjøre, sånn at hun ikke får sjokk på parsermonien. De har også klipt bort at jeg og Soph forteller at vi er venner under parsermonien, for det var vi og det er vi enda den dag i dag.

Soph forsto at jeg måtte gjøre det jeg og Andrea kunne for å redde henne, og vi forsto at Soph måtte gjøre det hun kunne for å redde seg selv. Andrea var min bestevenninne og vi spilte på lag, mens Soph spilte i en annen allianse. Det sier seg vel selv hvorfor jeg heller ville ha Andrea der. Jeg kunne likevel spart meg for å kalle Soph for en klegg, man skal aldri snakke i sinne har jeg lært 🙂 tydeligvis ikke. Jeg og Soph hadde også en samtale der jeg beklaget meg til henne, for at ting ble som det ble. Soph var veldig lei seg da, og hun gikk ut av rommet da hun ikke ønsket å snakke med meg og Morten, noe som er forståelig. Til syvende å sist er det et spill vi har meldt oss på, og noen ganger skjer det kjipe ting som det gjorde i dagens episode. Morten og Soph hadde en plan om å sende meg eller Andrea ut, som egentlig hadde vært veldig bra om de hadde gjennomført det, haha! Det ble ikke sånn da Morten forsto at Soph hadde svekket sin posisjon i gruppen med skuespillet sitt, og der inne MÅ du faktisk tenke på deg selv. Vi alle er gode venner i dag, og det er for at vi forstår at det er et spill vi har meldt oss på. Både jeg, Morten, Andrea, Kevin og Soph er gode venner i dag. Det som skjedde der inne tar vi ikke med oss videre, for vi alle forsto at det ikke var noe personlig. 

146 kommentarer

146 thoughts on “En dramatisk episode

  1. Fy faen for en bortforklaring. Ikke skyld på klippingen. Tror du tv3 hadde sagt det samme om vi hadde spurt redigeringsansvarlig der? Andrea i samarbeid med deg er de største mobberne siden Nanna og Lene i 2009. Skammelig!

  2. Ta og hold kjeft, du og Andrea var faenma direkte kvalme! Som sitter å ler når stakkars soph kommer inn i rommet etter dere har prata dritt. Ikke bruk ordet “venner” engang, for det er du ikke kvalifisert til å kalle deg. Æsj

  3. Dere over, skjerp dere.
    Skjønner at du vil forklare deg, for måten dere ble framstilt på var virkelig ikke bra. Håper at det du skriver stemmer 🙂 For tror vi alle fikk utrolig vondt av Soph under kveldens episode..
    Ellers så syns jeg du virker som en veldig snill jente (utenom i dag, haha), og jeg heier på deg på paradise hotell!

  4. Anonym: Finn et klipp der jeg lo når Soph kom inn på rommet, for det gjorde jeg absolutt ikke. Som jeg forklarer over her så kom Soph inn på rommet og vi SNAKKET sammen, men det har de klipt bort. Hun spurte hva vi snakket om og vi fortalte at vi prøvde å redde Andrea. vi ble enig om at både Andrea og Morten skulle få snakke med Morten. Derfor snakker Soph med Morten etter vi går ut av bungalow 🙂

  5. Kanskje ikke du lo, men din gode venn Andrea gjorde ikke annet enn å sitte å flire. Alt i alt kvalm oppførsel av begge 🙂

  6. Anonym: Måten vi ble framstilt på var absolutt ikke bra, og det gjorde rett og slett vondt å se dagens episode. Jeg, Morten og Andrea så episoden sammen og ingen av oss kjente oss igjen, og det er utrolig kjipt å se hvordan de redigerer det.

    Tusen takk for det <3 det trenger jeg å høre idag 🙂

  7. Jeg tror på deg Sofie! Du er en godhjerta person, man ser det. Disse kommentarene her er fra barn.

  8. For en syk bortforklaring av deg Sofie. Etter dagens episode kan jeg ikke si at jeg liker deg lengre. Dette innlegget skriver du kun for å sette deg selv i et bedre lys. Synes dere fire bør se 13 reasons why , og tenke på hvordan dere skal behandle andre mennesker i fremtiden. Utestenging er IKKE greit.

  9. Det er ikke måte på hvor stygge kommentarer folk skriver ovenfor. Det er veldig synd at du ikke får forklart din side av saken, selv ikke på din egen blogg som egentlig virker som det eneste stedet du har mulighet til det. Selv der mistolker folk og kan være så trang synte de bare vil. Jeg og vennene mine har i hvertfall full forståelse at dette er TV, og det er meningen å få dramaet til å virke så ille som overhodet mulig. Vi har heiet skikkelig mye på deg gjennom hele sesongen, digger deg og Kevin, stå på!!

  10. Ferdigskrevet innlegg hvor du bortforklarer mobbing! Dette var stusselig, virkelig nedrig oppførsel. Ikke skyld på TV3, bildene lyder ikke. Sophie gjorde det lett for deg, det viser hennes storhet fremfor deres!

  11. Jeg syntes egentlig ikke du trenger forklare deg en gang, du gjorde ingen ting galt. Vist ikke folk har fått med seg at du er en godhjertet person så vet ikke jeg. Det er jo du som er det og trøster med en gang noen føler seg utenfor. Skulle vært fler av deg..

  12. Haha, morsomt at dere tar paradise så jæskla alvorlig.. Er et TVprogram hvor 50% er skuespill/Ikke kommer med.. Hvordan ellers skulle de fått seere? Dumme faen

  13. Emma: Tusen takk for veldig fin kommentar <3 <3 Det er bra noen forstår det, for det er sannheten. Jeg har selv skrevet under på en kontrakt der jeg gir fra meg rettighetene mine, men dette hadde jeg aldri sett for meg. Alt som ble sagt og gjort den dagen kan jeg stå for, men det virker som alle glemmer det som ble gjort dagene før parsermonien. Derimot den scenen der Soph løper rundt å ikke har noen å snakke med er bare tull, samme med situasjonen nede i bungalowen! Takk for det <3 <3

  14. Voks opp! Blir spennende når fremtidige arbeidsgivere kjører et raskt google søk og tar neste søker…

  15. Jeg synst du blir veldig urettferdig behandla i kmtfeltet over, du må få lov til å vise din siden av saken! Det er en selvfølge at mye er klippet bort og de som lager programmet , de skal jo selvfølgelig gjøre det mest mulig spennende. Jeg heier på deg! Har alltid likt deg gjennom hele sesongen, også er du syykt pen!

  16. Jeg synes at du og Morten skylder Soph er STOR unnskyldning. Hun er en fantstisk jente, og jeg skjønner ikke at dere kan være så frekke mennesker å hate på henne. Hun har ikke gjort noe annet enn å være seg selv. Ingen av dere som er igjen er verdige vinnere av paradise :)) Dere sank nettopp ned på Carl Aksel nivå.

  17. Før dagens episode likte jeg deg best og soph minst . Men etter dagens episode liker jeg Soph og ikke deg! Skammelig !

  18. Jenta må da få lov å få frem sin side. Og dere som kommenterer dritt, det gir jo ingen mening? Dere sier Sofie er en stygg person som slenger dritt, men så gjør dere akkurat det samme? Lurer av og til litt på hva som skjer med dagens samfunn..

  19. Jeg kjenner INGEN av dere deltakere på Paradise hotel personlig.
    Dere snakker om at mobbing er så vondt og at alt ikke blir fremstilt slik det i “realiteten” på PH. Det kan jeg GODT tro på! det som får MEG til å tvile, er innleggene dere legger ut etterpå…
    Dere skylder ALT over på Sophie, hvordan hun selv valgte å sende seg selv på solo og hvordan tv3 har valgt å redigere det for seere…. Til syvende og sist sier dere – dette er et spill! ja DET ER DET! så stå for det dere har gjort…
    Ikke lag et helt blogg innlegg for å spille uskyldig å legge ALL skylden over på tv3 sin klipping og Sophie sin væremåte.
    Som dere sier .. “dette er et spill”…. TROR DERE IKKE… Sophie ble like manipulert av Morten som dere selv blir? Jo det gjorde hun nok.

  20. Vanessa: Jeg tror dere glemmer at Soph og Morten hadde tenkt å sende ut meg eller Andrea, og det eneste vi gjorde var å redde Andrea. Carl Aksel kom jo langt da 🙂 Soph er absolutt en fantastisk jente, det er jeg enig i 🙂

  21. Følger med på kommentarfeltet over, og jeg får vondt av deg sofie.. Man har sett i alle andre episoder hvilken snill person du er og at du bryr deg om andre! Ikke la disse kommentarene gå innpå deg <3 Kanskje bare steng kommentarfeltet på dette innlegget hvis det bare fortsetter? Du fortjener ikke så mye hat..

  22. Synes det var leit å sitte å se på PH i dag.. Synes synd på Soph for at hun følte seg utestengt, men tidligere i uken, når hun drev på med dette skuespillet sitt, sa hun at hun ikke følte seg utestengt i det hele tatt! Jeg er litt enig med Kevin at hun har på en måte lagt litt opp til det selv. Jeg har alltid ment at du, Andrea og Kevin er fine mennesker som ikke vil gjøre noen andre noe vondt. Det kommer jo også frem når du faktisk snakket med Soph tidligere i uken, etter parsplitten tror jeg det var. Jeg heier på deg og Kevin! STÅ PÅ <3

  23. Hahahah er dere seriøse??👆🏽
    Det er allmennkunnskap at alt av reality (TV generelt) klippes for å lage mest mulig “drama og spenning” for oss seere. Det ligger mye jobb i redigeringen for å vise størst mulig skille mellom allianser. Tenk dere om før dere kommenterer og beskylder folk for å være dårlige mennesker ut av 40 minutter.

  24. Jeg synes du bør gå litt i deg selv og se alle kommentarene du har fått. Det er tydelig at dette innlegget er en bortforklaring av saken hvor du da prøver å redde deg selv. Jeg stnes det er veldig synd at du ikke bare kan være ærlig. Det du gjorde var slemt gjort. For det første så stjal du Soph sin partner, og det som gjorde det enda verre var at du visste hva slags situasjon hun var i. Jeg har ikke helt mistet håpet enda om at du har noe godt i deg, men det er vanskelig etter dagens episode. Jeg skriver ikke dette for å gi deg hate, jeg ønsker bare at du skal være ærlig med dine lesere.
    Klem

  25. Hei Sofie
    Ikke bry deg om negative kommentarer. Du er min favoritt på paradise hotell! 🙂

  26. jeg syntes faktisk ikke at det var ille. Det er et spill. Dere var ikke slemme mot henne. Ta det chill Sofie <3

  27. Anonym: Om du føler jeg bortforklarer meg så synes jeg det er synd, jeg vil heller si at jeg prøver å forklare min side av saken samtidig som jeg ser hennes side. Jeg vil heller ikke si at jeg stjal Soph sin partner, for dette var jo både jeg, Kevin, Morten og Andrea enig om. Det er et spill, og det må dere huske. Jeg ville ha Andrea på hotellet framfor Soph da Andrea var min bestevenninne og vi spilte i samme allianse, og da gjorde vi alt for å redde henne.

  28. Hadde egentlig ikke tenkt til å legge igjen en kommentar, men etter å ha lest hva folk skriver klarer jeg ikke å la være. Du må ikke ta det folk skriver her personlig, Sofie, for det er ganske åpenbart at disse menneskene ikke forstår hvordan reality-TV fungerer. Ting blir klipt sånn at det skal bli mer spennende. Stussa ikke i det hele tatt under denne episoden, fordi jeg VET at dette er TV, og jeg VET at du er en god person, for du snakker alltid med de andre deltagerne hvis du ser de ikke har det bra!! Ta programmet (og livet) med en klype salt, da, folkens!
    Heier på deg og Kevin!! 🙂

  29. Synes det var bra du holdt deg inne idag!
    Jeg har akkurat flyttet til Trondheim, og lurer på hvor synes du det er best eller bra å dra ut på byen?
    HEIE PÅ DÆ<3

  30. Heia Sofie. Dette må være den sesong med mins mobbing. Kan jo se på hele deg hvor vondt du får det vist noen føler seg utenfor. Så dette var skikkelig urettferdig..

  31. Neimen herregud så mye sinte kommentarer!? Kan det være Soph som skriver kommmentarene selv? Det er hun jo veldig flink til. Neida! Joda! Neida! Nok om det! Ville egentlig bare si at jeg skjønner godt hvorfor du gjorde ting sånn som du gjorde det. Skjønner heller ikke hvorfor folk anser deg/(og Andrea) som mobbere. Ser jo ut som alle har det hyggelig sammen når det ikke er snakk om spill. Inkludert Soph! Det som skjedde i dag er jo en naturlig del av hva som skjer når hele hennes allianse har røket/gått over på deres side! Stå på videre! Du er best😊

  32. Jeg digger deg!!!😍😍 du gjør alt bra på PH og jeg HEIER på deg!!!💎💎 du er verdens snilleste person du fortjener å vinne

  33. Rebekka: Tusen takk for det Rebekka 🙂 det er godt å høre at det er noen som forstår det! Ingen av deltakerne i årets sesong er eller har mobbet/utestengt, så det er veldig synd at det skal fremstilles sånn foran så mange mennesker som ser på, og ikke minst unge som kanskje har oss som forbilder. Jeg er ikke en person som utestenger eller mobber, og det gjør derfor da ekstra vondt å se og høre alt dette. Så tusen takk <3 <3

  34. At folk dømmer dere etter den episoden i dah føler jwg er feil. Jeg vwt så abselytt åssen tv programmer kan klippe slik at det blir framstilt feil. Jeg meldte meg på x factor og det som kom.på tv var det værste og kommentarene var ikke sagt til meg.
    Jeg velger ikke å dømme folk etter slike programmer. Så klart har jeg mine favoritter. Men gidder ikke å komme med påstander på en sånn tv program. Npr det er 24 timer pp 44 min
    Lykke til videre

  35. Kikki: Alle har det veldig hyggelig sammen, inkludert Soph. Vi er en så fin gjeng i år som har vært så flinke til å ta vare på hverandre 🙂 Tusen takk, det er godt å vite at noen forstår <3 <3

  36. Ble faktisk bare lei meg av å se PH idag. Klipping og liming, ja. Det er et spill, ja. Men syntes oppførselen deres var ekstra ubehagelig idag. At du og Andrea har laget disse innleggene deres før episoden i det heletatt var over, er ganske åpenbart! Syntes dette her blir så falskt. Dere visste tydeligvis at denne episoden ikke kom til å bli noe kjekk. Stå heller opp for deres valg! Det virker som at dere prøver å skylde på Soph, men dere var like gale selv. Utrolig trist på deres vegne også, at et program som skal være underholdene bare gjorde mange seere lei seg, kan ikke være kjekt for dere heller. Når det er sagt håper jeg virkelig dere slutter å være så nedlatende og kalle andre for slemme ting. Tingene dere har sagt, har dere sagt. Man kan ikke alltid skylde på klipp og lim heller.

  37. Kan folk slutte å gi hat til Sofie!!!
    Det er ikke hennes feil!!! Hun må no hjelpe sin vennine Andrea og hun er mere likt i gruppen en Soph. Husk at alle de er venner i dag!
    Soph spilte mye, og det forklarte seg selv at hun måtte sjekke ut.
    Æ heie på dæ og Morten❤️
    Stå på, uansett hvor mye hat og så må dere huske at dere også har noen som ser opp til dere (forbilde) og er positive.

  38. Anonym: Grunnen til at vi har forhåndsskrevet innleggene var for at vi fikk se episoden før den kom på TV, og alle reagerte på hvordan alt som skjedde i dag ble fremstilt. Jeg hadde ingen grunn til å grue meg til denne episoden trodde jeg ikke, og det var akkurat derfor jeg og Andrea valgte å skrive dette innlegget. Det som har blitt sagt er ikke klipt og limt, så det er absolutt ikke det som er saken. Det jeg reagerer på er hvor mye som ikke blir tatt med.

  39. Blir satt ut det folk skriver her nå! Det er jo ingen tvil om at tv3 ønsker å lage god tv og derfor klipper det på en slik måte at det ser dramatisk ut. Sofie er en superherlig, fornuftig og snill jente, så det gir ikke mening at hun skulle ha mobba Soph, spesielt etter alle de omsorgsfulle tingene tv3 faktisk har tatt med at hun har sagt om Soph. Dessuten hadde de selvfølgelig ikke vært venner i dag om det virkelig var så ille:) Håper ikke du tar alt dette unødvendige hatet til deg Sofie, du er dritbra, og om de ikke ser det så er det de som har et problem. Og husk at det er mange som støtter deg selv om de ikke orker å kommentere, det er det dessverre som oftest bare de som har noe negativt å si som gidder! Heier på deg <3

  40. Mista all respekt for deg i dag. Eg likte virkelig det du stod for, du seier selv at det Soph sa på parsermonien ikkje var sant, men det var jo det!!!! Du prøvde å få den einaste spilleren ho kunne støtte seg på til å velge deg. Dokke seier dokke vil sende ho ut pga. at ho ikkje er smilande heile tida, men folk er forskjellige!! Kan ikkje dokke heller då si at dokke vil sende ho fordi ho er ein god spiller? Om du ikkje ser at slike ting er sårende er du dum.

  41. Hvordan kan dere i kommentarfeltene over her sitte å slenge dritt til Sofie?! Dere klager på at hun er en mobber dere mobber jo selv! Så slutt å leik barnehage å begyn å vokse opp! Btw Sofie satte seg selv faktisk i stor fare i kveld med å gå bak Morten sånn at bestevenninna hennes inne på hotellet skulle bli sikret. Det er utrolig snilt og omtenksomt gjort av Sofie! Så hadde jeg vært dere ovenfor hadde jeg ville skjerpet holdningen litt, å begynn å oppfør dere som voksne og ikke noen fjerde klassinger! Stå på Sofie! Heier på deg og kevin!❤

  42. Jeg hadde egentlig ikke tenkt til å kommentere, helt til jeg så alle kommentarene over. Skal ikke Sofie, Andrea og Morten få lov til å forklare seg? Om det er noen som mobber her, så er det faktisk de som skriver kommentarene over. Jeg blir provosert, og sint over kommentarene visse folk skriver, og Sofie skriver dette innlegget sånn at det ikke skal bli misforståelser, noe det allerede har blitt. Ikke for å bortforklare seg. Stå på videre Sofie! <3 Ikke ta noe av dette personlig, jeg blir kvalm av folkene over som skriver disse kommentarene, burde lært seg folkeskikk.

  43. Herregud folkens! Hva faen feiler det dere? Dere ser vel at Sofie fikk vondt av ar Soph følte seg utestengt? Og så var det hele et skuespill, hadde blitt forbanna over det jeg også. Dere må da vel for faen skjønne at PH blir klippet og limet på alle slags mulige måter. Det er ikke AKKURAT likt på TV som det er IRL. Synes dere kommer med unødvendige slemme kommentarer her nå.
    Stå på Sofie! Kanskje lurt å stenge kommentarfeltet etterhvert. 🙂 da slipper du iallefall å få kommentarer fra trangsynte idioter.

  44. Sykt hvor mye slemt folk skriver! Syntes også det er rart at ingen fokuserer på det fine du gjorde mot venninnen din. Du ofret deg selv for at Andrea skulle få bli. Det viser jo hvilken godhjertet person du egentlig er! Stå på videre! Og ikke hør på alt stygge enkelte skriver over her. Skrive slike ting bak et skjult navn er 10 ganger mer mobbing enn det jeg så på TV i dag!

  45. Kjenner jeg skammer meg av de fleste kommentarene her inne.. Skjønner dere ikke at dette er klipping og redigering av ett innhold for å få mest mulig spenning? Det lyser jo lange veier at samholdet på Paradise Hotel 2017 er det beste i historien.. You go girl!! Er det noen som virkelig virker down to earth, så er det jammen deg 😉

  46. Skjønner ikke helt greia, hvorfor skal Sofie og Andrea som ellers framstår som verdens skjønneste personer plutselig få for seg at de skal mobbe Soph å være uhyggelige. Sofie har feks sagt FLERE ganger at hun synes Soph er en hyggelig jente men kanskje en sterk spiller. Det sier seg selv at TV3 klipper og limer slik at deltagerne skal framstå litt frekke til tider for at seerne skal følge med. Tipper alle hadde blitt framstått som frekke av og til hvis de hadde vært med. Og du anonym som driver å sier frekke ting, ikke si at Sofie og Andrea er kvalme og mobbere når du ikke er noe bedre selv😉
    Heier på dere Sofie og Andrea❤

  47. Hei!
    Ikke ta deg nær av de vonde kommentarene – de kaller deg mobber(noe du ikke var) på TV, men de er nettmobbere. Ikke bry deg.
    Alle ser at du er ekte, veloppdragen jente som deltar i PH. Du ble påvirket (du gråt) da hun hadde et skuespill ang at hun følte seg utstøtt, fordi du tok vare på henne – men fikk dritt i tryne! Du fikk Morten til å gå å fortelle Soph at han ikke valgte henne. Du sto opp for henne! Ikke bry deg om kommentarene som er negative. Du er en bra jente, det kan alle se!! Stå på 🙂 Heier på deg!

  48. Vet du har besøk av Morten nå. Kan du fortelle han at jeg håper han er sammen med Martine j og at han er snill med henne. Morten + Martine ❤️❤️❤️ Kan du be henne skrive et innlegg om forholdet deres på bloggen? Plis Plis Plis. Håper på svar. Klem❤️

  49. Sofie, dette er et spill, og det virker som folk glemmer hva dette programmet går ut på. Jeg tror deg når du sier at det har blitt klippet bort en del. Fordi det er de faktisk nødt til å gjøre for å få seere. Soph har vært den som har spillt det største skuespillet fra dag 1, åsså får du tyn fordi hun gikk ut? Du gjorde jo bare som alle andre ville gjort, nettopp å redde besteveninnen din. Å i tillegg satte deg selv i fare. Det viser hvor godhjerta du er. Soph og Morten har jo sittet å pratet om å få deg ut hele uka, så hvorfor er det du som får svi for at du reddet deg selv? Og måten Soph snakker om andre de andre og sitter å ler fordi de liksom er for domme til å gjennomskue henne. Nei, vettu meg hva! Dette har hun gjort selv. Ja det var trist at hun var lei seg, og jeg skjønner at det ikke er enkelt for dere og se det på tv nå. Men dere alle visste hva dere meldte dere på, også Soph. Stå på du og Kevin! Jeg og vennene mine heier på dere !

  50. For noen stygge kommentarer! Sofie har opptil FLERE ganger uttrykt at hun er opptatt av at Soph ikke skal føle seg utenfor og at hun syns synd på henne. Dere må jo skjønne at tv3 klipper bort masse. Syns du virker som en jordnær og oppegående jente Sofie:) Stå på videre :):)

  51. SOFIE C. NILSEN BETYR ALT!!
    Jeg synst du blir veldig urettferdig behandla i kmtfeltet over, du må få lov til å vise din siden av saken! Det er en selvfølge at mye er klippet bort og de som lager programmet , de skal jo selvfølgelig gjøre det mest mulig spennende. Jeg heier på deg! Du er syyykt pen og veldig hyggelig.
    Vi ser at du bryr deg om folk utestenger noen, det rører meg så myye<3
    Ble faktisk bare lei meg av å se PH idag. Klipping og liming. Det er et spill og det må folk skjønne, ikke bare sitte å kommentere dritt. Ting som har skjedd har skjedd og det kommer jo ikke til å bli endra der inne.. men dere er gode venner nå💗 paradise gjengen i år var perfekt og samlet!!!

  52. At folk kan skriv så masse dritt e faktisk heilt sykt, e blir overgitt kværgang egentlig. Dem tenk jo ikkje på at ting man sei eller skriv te folk faktisk kan sår.. Som du skriv så filmes dokk 24 tima, men vi ser bære 44 min, og dæ e jo bære minimalt som kan bli tatt mæ da, og klippinga idag syns e va veldig rar.
    Du virka som en heilt hærlig person, som innkluder alle, som bryr se om alle og dæ merka man jo på tv også 🙂 E heia på deg, og sist men ikkje minst så digga e latteren din 🙂

  53. Hva skjer med at du får så mye hate? Det fortjener du virkelig ikke! Dere må tenke over hva dere sier vis dere ikke hva hva som er bakgrunden!! Jeg heier på deg og Kevin isåfall! STÅ PÅ!!

  54. Hør her!! Sofie snakker helt sant. De lager TV her må dere vite. Det er et spill så ikke hopp oppå Sofie og snakk så mye shitt! Det Sofie gjorde var bra og hun er en sterk spiller der hun står. Jeg garanterer på at hvis du hadde vært der så hadde du akkurat gjort det samme! Sofie har brydd seg så mye under disse episodene som der har sett før. Hun har sagt at alle er venner og sånn er det. Dere vet jo ikke noe om hva som skjer bak de kameraene og tingene dere ikke ser! Så ikke spre negative kommentarer fordi det er virkelig ikke vært det. Elsker det du gjør Sofie!!❤❤

  55. Helt enig, Siri Thuong.
    Det finnes mange sider av en sak og det skjønner tydeligvis ikke alle…

  56. Hadde egentlig ikke tenkt å kommentere, men etter å ha lest alle kommentarene over, så bare må jeg. Får helt vondt av deg Sofie, så mye ufortjent hat fortjener du overhode ikke. I mine (og garantert i veldig mange sine) øyne fremstår du som den mest omsorgsfulle, trofaste, gode, hjelpsomme personen på paradise. Du oser av sympati og medfølelse, og du virker som en utrolig god venn. Håper virkelig ikke du tar til deg alle de negative kommentarene som renner inn nå, husk på at flesteparten av de antakeligvis er skrevet av ganske unge folk som gjerne ikke helt vet hvordan klipping og fremstilling av TV foregår.
    Synes det er rart at dere som hater på Sofie nå, er så utrolig trangsynt. Dette er et spill, og noen må ut, uansett. Ikke alle kan bli fornøyd hver gang, og det vil alltid være umulig å tilfredsstille alles ønsker. I tillegg er dette Sofie sin blogg, der hun har full rett til å ytre sine tenker om kveldens episode. Det finnes alltid flere sider av en sak, og særlig denne, som er klippet og redigert ekstremt mye.
    Stå på Sofie. Du virker som en fantastisk person, og i tillegg er du så vakker. Heier på deg og kevin. Stor klem

  57. Hei:) Jeg skjønte ikke logikken i å bytte deg og Andrea ifht kevin og Morten? Please explain..hvorfor tørr du plutselig å stole så på han?

  58. Hei Sofie!
    Jeg veit at det ikke er lett, men du må prøve å ikke ta det som blir sagt så personlig. Det er åpenbart at folk ikke forstår hvordan man lager reality-tv.
    Jeg ble overasket og litt sjokkert, men samtidig ikke siden jeg veit at det er tv. Jeg veit at du er en god person i forhold til det jeg har sett av deg på bloggen og inne å PH! Jeg ble kjempe lei meg av dagens episode, pga klippingen og at dere ble fremstilt som mobbere. <3
    Du er en fantastisk person, som jeg hadde ønsket jeg hadde hatt som vennine! Du er nydelig, omtenksom og snill, søt, og jeg har egentlig ikke ord til å beskrive deg!
    Om jeg en dag hadde fått møtt deg hadde jeg blitt verdens lykkeligste jente. Hver deg selv og den nydelige jenta du er!
    Stå på så kommer du til å få til alt det du ønsker uansett hva det er!
    Stå på videre på bloggen!
    Klem fra Laura <3

  59. Jeg tror på at du og alle andre fra ph alltid sier sannheten!!!
    TV3 gjør jo alt for å skape drama…..

  60. Har aldri tidligere kommentert et blogginnlegg, men når jeg leser disse kommentarene over får jeg direkte vondt av deg, Sofie 🙁 Det er tydelig tvers gjennom at du er et godt menneske, det har kommet tydelig fram gjennom hele sesongen. Klippingen idag var sikkert litt uheldig, men jeg tror på det du sier. Det er til syvende og sist et spill, og dere gjorde ikke noe galt i da dere prøvde å redde dere selv. Soph kløna det jo også greit til med det skuespillet sitt.
    Stå på videre, du og Kevin er mine soleklare favoritter <3
    PS du har veldig fine øyne

  61. Herregud så stygge kommentarer! Synes det er unødvendig at du må forklare deg så mye på den måten, for om man har fulgt med på sesongen har du bare vært snill! Soph gjorde seg til et “offer” og en “outsider”, og da blir man jo tilslutt det. Derfor forstår jeg også valget til Morten veldig godt. Også må folk forstå at dette er et spill, og man kan ikke bli sure for at andre blir sendt hjem, for det er det spillet går ut på. Jeg heier hvertfall på deg og Morten nå Sofie! Stå på❤❤

  62. Hei, jeg håper virkelig ikke at du tar til deg noen av de stygge kommentarene over her. Hvem vet, kanskje det er Soph som sitter bak anonym og skriver dritt for å få folk til å synes synd på henne? Det var jo trossalt det hun gjorde på hotellet også så, at dere skulle synes synd på henne… Så hadde ikke forundret meg om det var henne haha! Syk i hodet spør du meg… Du og Andrea har flere ganger bevist at dere er gode personer som bryr seg om andre og tar seg av andre. Merker at du ble lei deg hver gang Soph prøvde å få det til å virke som om hun ble utestengt, og det er fordi du bryr deg. Jeg synes Soph kun har seg selv til å takke for at hun ikke ble likt på hotellet. Og hun var den meste uærlige der, så hun fortjente mye mer å ryke, ovenfor deg og Andrea som bare har vært ærlige og omsorgsfulle på hotellet! Jeg synes all dritten dere får er virkelig ikke fortjent, og håper du ikke tar det til deg! Du og Andrea er såå herlige ah, håper dere vinner! 🙂 Jeg heier på dere, uten tviil

  63. Herregud! Grunn til at du får hat e jo fordi det tydelig ligg sjalusi inn i bildet, eller fordi de faktisk ikke forstår at tv klipper det slik de vil! Soph ville kaste Sofie ut der ifra, men ho forsto at slik ble det ikke så hun trakk seg, så derfor er Sofie en mobber? Hu redda bare vennina si! Hahah åh, men forstå no Sofie at det bare e haters og at du fremstiller deg veldig bra på tv, kommenterer ALDRI bloggere, men nå klarte jeg ikke lavær <3 heier på deg!

  64. Det var jo Soph sin egen feil at hun spilte seg selv på solo, det er aldri lurt å komme på solo. Det vet jo alle, hun har bare skytti seg i begge leggene men som sagt så er dere gode venner nå! Morten står for sine egne valg, og det må en mann få gjøre!
    Elsker deg Sofie!! Jeg er en fast leser av din blogg og kommer alltid til å misunne deg fordi du er så perfekt.

  65. Det eneste provoserende her er hvordan dere i “det hvite hus” ikke takler noen motgang. Så fort noe går utover noen i deres allianse er det ikke måte på hvor dårlig person den som har gjort det er, og den personen skal ikke bli gammel der inne.
    Hvis dere ikke har gjort noe galt er det vel ikke noe vits i å forsvare seg så innmari da 🙂 ta dere en kikk i speilet. Alle gjør feil, Soph, dere. Ingen er dårligere enn andre, men akkurat i dag kunne dere tatt et snev av kritikk. Dere er ikke helgener, Sofie.

  66. Blir veldig provosert av all den dritten folk skriver til deg. De vet jo ikke hva de snakker om fordi de ikke har opplevd det, men det har du. folk må bare skjønne at det er et spill. Det skjer jo selvfølgelig mye mer enn de 44 minuttene vi ser på TV. Jeg forstå deg veldig godt. Det som er fint er at dere alle er venner nå❤️Heier på deg og håper du vinner❤️

  67. Alle ser at du er ekte, veloppdragen jente som deltar i PH.
    Du ble påvirket og gråt da hun hadde skuespill angående at hun følte seg utstøtt.
    Alt det er fordi du tok vare på henne – men fikk dritt i tryne tilbake! Du fikk Morten til å gå å fortelle Soph at han ikke valgte henne. Du sto opp for henne! Ikke bry deg om kommentarene som er negative. Du er en bra jente, det kan alle se!!
    I ph så er dere i en liten boble og det som skjer der, blir der.
    Jeg skulle egentlig ha sittet oppe å øvd til tentamen/sovet. Men kommer heller til å priotere deg i stedet <3
    Du må kose deg med Morten og Andrea som du er med nå!!.

  68. Der mistet jeg respekta for deg. Du kan ikke bortforklare deg at du kalte henne for klegg og uønsket av de andre deltakerne. Mobbere

  69. Sofiee daa!
    Får virkelig vondt i hjerta av å lese visse kommentarer her. Du er bokstaveligtalt personen med tidenes beste personlighet og med hjerte av gull! fatter ikke at folk klarer å skrive noe sånnt til deg. Har aldri kommentert hos noen før, men må bare si at du ikke må la dette gå inn på deg! Du har en heil haug med folk bak ryggen din! og ISJE glem at “de” som skrive dritt, kan ver 1 te 2 personer med forskjellige fake navn.
    DU E BESTT!!! <3 <3

  70. FOLKENS…
    24 timer i en 45 min episode..
    Tenk logisk, det blir kun dramaet som blir med.
    Det er klippet enormt og etter flere år med ph så må folk skjønne at alt som kommer på tv, ikke kommer helt riktig fram.

  71. hei sofie! syns personlig du er en herlig jente som sikkert mange ser opp til og de som bare hater ser ikke ting fra en annen side. fordi de ikke vil. men jeg synes du er så god på innsiden og at du viser det så godt som du gjør er helt fantastisk gjort <3 kunne pepret masse fine og positive ting, men hadde blitt sittende og skrive en stund da! bare husk at de aller fleste ser opp til en så fantastisk jente som deg, for det finnes ikke noesinne vondt i deg! og selfølgelig Andrea også! kan tenke meg dere har fått mye pepper idag noe dere absloutt ikke fortjener! ingen har rett til og dømme noen uansett hva. ståpå dere er fantastiske akkuratt som dere er.
    hilsen jente 17-finnmark <3

  72. Jeg kommenterer aldri bloggere… men klarer ikke å la være!!!
    Noen ord til deg Sofie: stå på, elsker deg, gi alt, du er best!!

  73. Verden er virkelig rar as. Fatter ikke at til og med DU kan bli snakt om badly. Tror jeg aldri har sett en så snill person med så mye omtanke som deg. Altså, for real Sofie, det er noe med øynene dine som strååler omtanke. Never seen that before.
    Tragikomisk at jeg leser en blogg, men du er faktisk en Veldig bra jente! Håper du er singel as

  74. Du har sikkert fått mye pepper i dag du ikke fortjener, derfor er jeg her for å fikse salt.
    Stå på, du fortjener mye rooos

  75. Eg veit ikkje heilt kva eg ska sei, men eg stolar på deg og det er ikkje din feil at Soph røyk ut av ph. Det er hennes egen feil at ho sendte sei sjølv på solo og sånn..

  76. Jeg kommenterer aldri på blogger men måtte bare når jeg leste noen av kommentarene over. Håper du ikke tar deg nær av dem. Vi vet hva som er sant. Du er en utrolig bra jente og det er jeg sikker på Andrea er også. Det er de som kommer med så mye hat som er mobberne her, av verste sort; de anonyme nettmobberene. Heier på dere <3

  77. Ok. Paradise Hotel er vel et program i kategorien reality. I samme kategori finnes programmer som Farmen, 71 grader nord, Robinson etc. Greia med slike programmer er vel at deltakerne skal prøve å komme så langt som overhodet mulig? Taktikk vil jo selvfølgelig være en stor del av spillet, noe som det også er lagt opp til. Man kan vel si at det i dette tilfellet ble prøvd forskjellige taktikker, der en taktikk kanskje slo bedre an enn en annen. Personlig mener jeg at den som er med på leken må tåle streken (viktig lærdom fra da jeg var et lite barn (nå er jeg et stort barn)). Hvis man først har meldt seg på et slikt program, må man også regne med at man kan bli dolket i ryggen. DET ER JO DET SOM ER SPILLET (sant?). Uansett skaper Paradise Hotel god underholdning.  Det virker som om det begynner å bli litt kaos på hotellet nå, og derfor gleder jeg meg til fortsettelsen.

  78. Tror folk glemmer at dette er ett spill. At folk spiller ut hverandre for og redde seg selv og andre. Men det jeg liker med årets PH er at alle er venner, til og med jentene. De bitcher ikke og gir ikke stygge blikk, og er hyggelig til de nye jente som kommer og blir ikke sjalue eller noe sånt. Fra de 45 min jeg ser på tv-en tyder det ikke på at noen blir mobbet eller ute stengt men heller att dere er en god venne gjeng alle sammen.
    Ble også ganske satt ut av dagens episode, men soph sendte seg sjøl på solo, skuespillet og skreiv lapper til seg sjøl og satte seg SJØL i dårlig lys i gruppa.
    Og still deg sjøl dette spørsmålet; hadde du reddet bestevenninne din eller en person fra en annen allianse?
    Morten valgte og redde seg selv noe som man må gjøre på PH, og det er helt Ok! Alle må huske att dette er ett spill og noen skal vinne! Da kommer folk til og dra hjem.
    Sophie, jeg synes ikke du gjorde noe galt, og ikke ta deg nær av noe folk sier om deg. Slemme kommentarer går inn på en person om man vil det eller ikke, men som du sa man burde ikke skrive ting når man er sinte. Men på dagens episode så det ut som det var mobbing og ute stenging, og de som kommer med sånne negative kommentarer velger rett og slett og tro det de ser. Det er deres valg, trist at det ikke er sannheten.
    Synes deg er synd at du blir satt i ett sånt lys, for tror du er god helt igjennom. Stå på, vinn hele spiller og ikke angr ett sekund på valgene du har tatt!

  79. Ufattelig tåpelig at folk ikke klar å skill mella TV og virkelighet. E jo en selvfølge at de klipp for å lag drama å spenning- å ikke minst for å framstill folk både dum, frekk, spydig osv. E jo det så trekk te sæ seera. Trur nok at paradise har litt for unge seera siden mange ikke klare å forstå kordan opplegget fungere. Det e trist. Det e trist å se folk bi slengt dritt te på nett osv uten nån grunn. Det e trist at verden har blitt sånn at man dømme nån etter en episode av paradise. Sofie, ikke da dæ tida te å bry dæ om de så sleng dritt te dæ etter denna episoden. De veit stakkars ikke bedre, trist å si det men sånn e det. Stå på, du e flott ☺️

  80. Herrefred. Skjerp dokker negative menneska!
    Soph la opp til mye skjøl. Det e ho æ blir kvalm av… 😖
    Skjønne TV3 har en helsikas jobb med redigeringa.. Stå på Sofie! ❤️ Du e som alltid tøff 😘

  81. Helt latterlig at så mange av disse kommentarene er drittslenging om hvor dårlig person Sofie er fordi dere mener hun mobber og slenger dritt etter Soph, også gjør dere akkurat det samme mot Sofie. Er det mulig..

  82. Hei😊
    Jeg må faktisk bare skrive ei litta kommentar her! For jeg syntes oppriktig synn på Soph i dagens episode.
    Uavhengig hvordan hun har spilt før, eller framstått som sur osv; så er det ikke greit å fryse ut/håne.
    Jeg var selv på hotellet i fjor! Jeg VET hvordan det føles å føle seg ensom og utstøtt innimellom. Jeg ser på hele Soph i dagens episode, egentlig de siste episodene av denne uken at hun ikke føler seg tilpass.. Ja TV3 klipper og limer! Jeg kan ikke engang begynne å forklare hvor annerledes de framstilte meg i fjor, i forhold til den jeg er! MEN, ansiktsuttrykk, følelser og ord kan ikke klippes. Man kan se at Soph føler seg ensom og sviktet(med god grunn) i dagens episode.
    Jeg tror dere selv vet at dere ikke har oppført dere rettferdig, da hadde dere ikke følt grunn for å “forklare deres side”..
    JA det er et spill! Men man velger selv hvordan man spiller. Jeg valgte å være ærlig, ekte og ydmyk i fjor. Holdt bare 3 uker thoo 🤔Men jeg røk hverfall med hodet hevet. Jeg kunne reise hjem og stå for 100% av alt jeg hadde sagt og gjort der inne! Uten å være med på å såre, eller være vond med en eneste person! Jeg sa ikke ett eneste slemt ord bak ryggen på noen! Selvom mange sa slemt om meg(noe jeg viste). I mine øyne er det viktigere å holde seg til verdiene og normene sine i livet, enn å stride mot alt man står for! For å prøve å vinne 500 000kr… Før dere skylder på at det er et spill, så husk at det er faktisk virkelighet også. Alt som blir gjort og sagt der inne tar dere med dere hjem igjen også, da alle kan se dette..
    Jeg vet ikke 100% hvordan det var der inne, det er kun dere som vet.
    Men det er som sagt ikke vanskelig å se at ting ikke var helt slik som dere selv prøver å fortelle. Jeg vet også at alle er venner igjen på utsiden etter innspilling. Men for det første så handler det litt om eksempelet dere sitter, og for det andre så handler det om dem som faktisk blir såret der inne. For det er ekte følelser man kjenner på når man står der nede i Mexico og ikke har noen andre enn dem som er inne på hotellet med deg! Da er det utrolig vondt å føle seg utstøtt/ sviktet. Noe egentlig ikke mange personer forstår da de ikke har vert i den situasjonen. Men dere som har vert der nede burde skjønne!
    Det skal være sagt at jeg syntes ikke du har vert noe slem eller ond igjennom sesongen! Tvert imot! Men akkurat denne uken (spesielt dagens episode) så ble jeg veldig skuffet, og fikk et litt annet syn på dere. Man kan komme langt uten å være kjip mot noen.. Se på Jonas eller Eileen fra i fjor! Er man god og ekte kan man komme like langt som dem som spiller skittent. Eneste forskjellen er at dem som er god hele veien, “vinner” på utsiden også 😊
    Syntes dere burde beklaget, eller bare stått for det. Ikke forsvart dere selv..? For slik oppførsel er bare ikke greit, og kan ikke rettferdiggjøres. Enten det er på paradise, skolegården, eller jobb osv..

  83. At dere var så snille mot henne i det hele tatt er bra gjort. For hun Soph har seg selv å takke! Hun som er drittkjærringa

  84. Synd å se så mange som kommer med spydige kommentara, men bare så dåkker vet det så e det minst like ille som kordan Sofie ble fremstilt i gårdagens epsidoe! om dåkker trur dåkker e så mye bedre med frekke kommentara så trur æ dåkker på skjekk nettvett reglan igjen, offentlig person eller ikke, skal ikke mota slike stygge kommentara fra nettroll!!!! Om dåkker snakka om mobbing osv, ikke mobb noen andre da, for å si det sånn, s

  85. Ka e galt med folk? Sofie du e fantastisk! Uten tvil den personen som eg heia på i paradise <3 berre fint du forklara di side, for det der e ikkje mobbing <3

  86. Uff, ikke hør på disse kommentarere over. Fikk også veldig vondt av Soph i går, jeg vet hvor kjipt det er når en hel gruppe går imot deg. Men paradise er et spill hvor det er om å gjøre å komme lengst mulig. Man må sende ut folk og ta kjipe valg, og noen ganger fremstiller produksjonen deg feil. Håper det du forteller nå er sannheten, du virker som en fantastisk jente som ikke vil noen vondt. Heier på deg videre på ph❤

  87. Lurer på om Morten og Soph hadde fått så mye hat om de hadde gjennomført som plan? Den var da mye verre enn det Morten, Sofie, Kevin og Andrea gjorde nå. Nettopp pga de hadde tenkt å være uærlig og lure. Disse andre var ærlige om sine planer.
    Ser selvfølgelig at klippingen og limingen i dagens episode er uheldig og fikk også vondt av Soph, men man må huske hennes skuespill gjennom uken hvor hun sier hun absolutt ikke føler seg utestengt i gruppa i det hele tatt.
    Paradise Hotel er jo et spill, det har blitt gått bak ryggen til hverandre før i episodene man må tenke på seg selv. Tror nok dessverre Soph (som virker som ei kjempe jente før denne uken) hadde kommet lengre om hun koste seg litt mer og ikke drev med skuespill.
    Heier på deg Sofie 👍

  88. Helt ærlig syntes jeg ikke at TV3 klippet så dårlig heller, det skal være spennende og alle som ser på PH må forstå at det er sååå mye mer som skjer enn hva som blir vist på tv. Utrolig flott gjort av Morten og deg Sofie når Morten og Soph sitter på rommet rett før sermonien og dere prøver å forklare hvorfor. Syntes ikke du eller noen skal få hat av gårsdagens episode. 🙂 Det er ett spill og Soph var uheldig med aliansen sin, kan skje hvem som helst. YOU GO GIRL!

  89. Blir skuffet og lei meg over flere her i kommentarfeltet… Hvorfor må vi være så stygge mot hverandre??? Synes du Sofie gjør en utrolig god figur på TV og det virker som du er veldig opptatt av å inkludere alle for at alle skal få et fint opphold. Selv om dere spiller i forskjellige allianser er dere ikke ufine mot hverandre, men er sammen som en samlet gjeng utenfor spillet! I følge meg virker du som en genuin og fin jente med et stort hjerte som bryr seg om alle rundt deg. Stå på videre, håper du og Kevin drar dette i land!

  90. Kjære Sofie! Må bare kommentere nå. En kan se at du genuint bryr deg om alle rundt deg og er opptatt av at alle skal ha det bra. Du fortjener derfor ikke all den dritten du har fått etter gårdagens episode. Selvfølgelig lager dere TV, ingen reality serier er helt “reality” som du selv sier. Jeg støtter deg, og heier på deg! Du er god<3

  91. Asså herreguud imme.. eg digga deg faktisk det året du va med på ph, men trekke det tebage igjen as. Syns relativt lite om kommentaren din i dette innlegget der du rett og slett bare vil få frem at du e snill og grei, heila kommentaren din e jo bare om deg sjøl :p lenge leve dobbeltmoralen når du seiie at du sjøl isje kjente deg sjøl igjen året du va med og igjen seiie at det va dårligt av sofie. Ska bli sakt at sofie hadde GOD grunn te å ver oppgitt av soph som bare skapte dårlig stemning for seg sjøl. Så oppegående som sofie e (som oppriktig blei lei seg når soph på parsplitt seiie at hu trivs isje, blir isje inkludert blablabla når hu i ettetid seiie i sync at det e isje sånn hu føle og at det bare e skuespill). Enkelt og greit soph la ALT opp for seg sjøl. To streker under at sofie va ei av få der inne som visste at soph bare dreiv skuespill, og derfor e det forståelig koffer hu snakke med martine og e irritert. Det med at hu e knegg kunne hu spart seg for, men hadde eg vert i samma situasjon eller hadde nogen andre av tidligere ph deltakere blitt satt i samme situasjon hadde de sakt MINST dt samma

  92. Prøv å ikke tenkt på de fæle kommentarene du får. Vi har sett hvordan du bryr deg om alle på hotellet, og du vet selv at du ikke har gjort noe galt 🙂 Syntes det er dårlig å klippe programmet så det blir fremstilt så feil.
    Heia heia!

  93. Haha ler av kommentaren til Imme..
    Digger deg Sofie, du er virkelig flawless! Kan du ha spørsmålrunde snart, og gi oss endelig et svar om det er noe på G mellom deg og moorten?

  94. Ikke bry deg om de kjipe kommentarene, Sofie. Jeg så ingen mobbing, selvom klipperne åpenbart forsøkte å få det til å virke som om det var det. Soph skapte situasjonen helt selv, og syns du, Morten, Kevin og Andrea løste det på en god, ærlig og respektfull måte. Stå på videre ? heier på deg 🙂

  95. HVA FAEN IMME? Skikkelig ekkel kommentar av deg når du selv har vært på ph og vet hvordan det funker! Er du ute etter oppmerksomhet eller? Hadde jeg vært deg hadde jeg heller skreve en personlig melding til Sofie hvor du kunne hørt hennes side mer utdypet. Haha. Herregud.

  96. Heier på deg og Kevin og synes folk overreagerer på det om Soph! Det er jo bare et spill 😉 Men hva er grunnen til at Andrea snakker babyspråk hele tiden? Er det en hersketeknikk mot de hun ikke liker? Og hva synes du om Audun Sørseth? 🙂

  97. For noen kommentarer… Det er et spill, og jeg skjønner godt hvorfor det ble som det ble. Hun “Skøyt sin egen grav” med skuespillet sitt, og måtte ta konsekvensene av det. Selvfølgelig blir ting klippet, og vi ser ikke halvparten av det som skjer en gang. Det var fint å få en forklaring fra deg, og ikke tenk på de andre tullingene her inne. Digger deg og håper du og Kevin vinner! 🙂
    Ha en fantastisk dag!

  98. Tror ikke jeg hadde klart å være så voksen som deg om jeg hadde vært nødt til å ta hensyn til vedkommenes “geniale” skuespill og negative væremåte. Særlig når samme person klikker fordi andre ikke er ærlige. Morsomt hvordan seere tydeligvis ville taklet all mulig dritt bare fordi det skal vises på tv.
    Syns du fremstår som en ærlig og godhjerta person med empati for de du har rundt deg. Regner med alle som kjenner deg vil bekrefte nettopp det. Heier på deg!

  99. Alle med en IQ over 20 skjønner at dette var resultat av klipp og lim fra tv3. Det var så EKSTREMT obvious. Jeg husker “i gamle dager “, sesongen med Nanna, Lene og co. DA var det mobbing. Der sa deltagerne direkte stygge ting til stakkars Margrethe. Nå var det ingen utveksling av ufinheter, og det var lett å se at produksjonen hadde hadde både fingre og bein med i spillet her. Det er jo selvsagt at Soph så trist og lei ut i denne episoden. Hun skjønte at hun kom til å ryke, hun er langt fra dum.
    Lykke til Sofie 🙂

  100. Har folk aldri sett paradise før? Skjønner ikke folket konseptet reality? Man klipper en hel dag ned til noen få minutter og det er da lett å vinkle ting og fremstille ting på en måte som ikke svarer med virkeligheten. Når vi i løpet av de siste ukene har sett Sofie som en blid, fornuftig og imøtekommende jente som viser at hun tar godt vare på de rundt seg så burde vel folk skjønne at det kanskje er noe som ikke stemmer helt denne episoden sammenlignet med de andre episodene.
    De som kommenterer stygt her vet virkelig ikke hva de snakker om. Håper du klarer å stå sterkt gjennom dette Sofie, du fortjener ikke den dritten som blir slengt om deg her. Har heiet på deg fra starten av og håper det er du som vinner 😊

  101. Folk må forstå at dette er TV!! Det er klipt og limt, det er satt sammen for å få reaksjoner. De som klipper gir jo fullstendig f i om noen blir fremstilt feil, så lenge det er god TV. Vi kan se at du ikke er en som mobber, og det er jo hele poenget. Sender deg en god klem <3

  102. Slik jeg ser det så er du et klokt, reflektert og godt menneske, Sofie! Jeg håper du er stolt over deg selv, for du gjør virkelig en god figur. Jeg er imponert over hvor godt dere behandler hverandre til tross for at det er en konkurranse. Det er koselig å se på PH i år 🙂

  103. Haha, jeg fikk tydeligvis ikke det samme inntrykket som flesteparten over her fikk, da jeg så gårsdagens episode. Klart var det trist at Soph følte seg uten for, men jeg var egentlig bare irritert hele episoden! Følte alt bare var selvforsynt. Soph var bare drama. Sender seg selv på solo to ganger (helt unødvendig), lager en fake krangel med parteren sin, og sa så mye dritt da hun var alene. Hun ønsket å spille skittent og fremstilte seg som bare sur og ekkel. Er det rart folk vil ha henne ut? Deltakerne hadde det så koselig, men når Soph kom virket det som bare dårlig stemning fordi hun ønsket å lage det (for å virke svak? skjønte aldri hvorfor det var så lurt)…
    Jaja, jeg fikk ikke noe inntrykk av at du Sofie gjorde noe dumt under gårsdagens episode. Som alle andre uker jobber deltakerne for å beholde sin allianse. Hadde jeg vært en av dere ville jeg uten tvil ønsket at Soph skulle bort når hun oppførte seg slik. No hate, bare slik jeg tenkte under episoden.

  104. Syntes ikke noe av det dere gjorde var ille. Soph faka jo alt uansett, så dere trenger ikke å ha dårlig samvittighet 🙂 Syntes dere gjorde en god rolle inne på hotellet. Og helt ærlig har jeg aldri sett så oppegående jenter som deg og Andrea på ph noen gang. Så du må ikke føle deg dårlig! Tror så og si alle er enige i det, utenom de som skriver i kommentarfeltet over her, hahah

  105. Når jeg så episoden på torsdag fikk jeg skikkelig vondt av Soph, men skjønner jo nå at det klippes og limes. Det må være utrolig irriterende for dere deltakere at dere blir fremstilt feil. Uansett så synes jeg ikke at det du/Andrea/Kevin og Morten gjorde var noe værre enn skuespillene til Soph. Jeg synes av alle Paradise sesonger at du er den jenta som virker mest skikkelig og som har føttene plantet på jorden. Stå på og ikke la alle hat kommentarene gå innpå deg, selv om det kan være vanskelig 🙂

  106. Sofie du har ikkje gjort noke gale! Eg digger deg! E soph sin feil fy alt de so skjedde! De er hennas eigen feil! So ikkje ve lei deg og fortsett slik som du gjer! Håper du vinner!

  107. Jeg er helt sjokkert over alt negativt folk har skrevet! Det har jo vært veldig tydelig at du hele veien har vært opptatt av at alle skal ha det bra, og trøstet folk når de har hatt det vanskelig! Skjønner veldig godt at du ble oppgitt over skuespillet til soph, kan ikke alle bare være venner og ha det hyggelig sammen?!? Jeg har i hvert fall tenkt hele veien at du virker som en veldig empatisk og inkluderende person, og at du er mye av grunnen til at det er så god stemning mellom jentene i år!<3

  108. Det er veldig tydelig at alle disse negative kommentarene bare tilhører nettroll som ønsker oppmerksomhet. Det negative som står om deg stemmer ikke og det skjønner alle Som har fulgt med på paradise hotel 🙂 du er en god person og det skinner igjennom!:)

  109. Heier på deg !
    Du er den eneste inne på hotellet som er ekte og har noe mellom øra! Stå på! Håper du vinner hele dritten, det fortjener du😃👍🏻

  110. Det er litt interessant korleis folk her i kommentarfeltet veit best og tydeligvis benektar at episoden var klipt litt uheldig.
    Synest du virkar som ei veldig omsorgsfull og flott jente, håpar ikkje du lar deg påvirke av all negativiteten her. 🙂

  111. Jeg syntes veldig synd på soph, fordi jeg vet at det er tøft å være alene. Hun hadde jo alle andre men følte seg litt utenfor. Jeg har selv blitt utstøtt og mobbet så jeg vet hvordan det føles. Sofie det er ikke deres feil, hun valgte selv hvordan hun spilte.

  112. Haha, jeg fikk tydeligvis ikke det samme inntrykket som flesteparten over her fikk, da jeg så gårsdagens episode. Klart var det trist at Soph følte seg uten for, men jeg var egentlig bare irritert hele episoden! Følte alt bare var selvforsynt. Soph var bare drama. Sender seg selv på solo to ganger (helt unødvendig), lager en fake krangel med parteren sin, og sa så mye dritt da hun var alene. Hun ønsket å spille skittent og fremstilte seg som bare sur og ekkel. Er det rart folk vil ha henne ut? Deltakerne hadde det så koselig, men når Soph kom virket det som bare dårlig stemning fordi hun ønsket å lage det (for å virke svak? skjønte aldri hvorfor det var så lurt)…
    Jaja, jeg fikk ikke noe inntrykk av at du Sofie gjorde noe dumt under gårsdagens episode. Som alle andre uker jobber deltakerne for å beholde sin allianse. Hadde jeg vært en av dere ville jeg uten tvil ønsket at Soph skulle bort når hun oppførte seg slik. No hate, bare slik jeg tenkte under episoden.

  113. Soph: du har ikke gjort noe galt, bare spilt spille, og det er det hva det går ut på😂
    Sofie: du har ikke gjort noe i følge meg, bare hjelpet din allianse
    Andrea: du har ikke gjort noe i følge meg

  114. HVA FAEN IMME? Skikkelig ekkel kommentar av deg når du selv har vært på ph og vet hvordan det funker! Er du ute etter oppmerksomhet eller? Hadde jeg vært deg hadde jeg heller skreve en personlig melding til Sofie hvor du kunne hørt hennes side mer utdypet. Haha. Herregud.

  115. Sofie du trenger ikke å beklage for skuespillet til Soph, jeg vet alt ikke kom tydelig fram og vi ikke fikk sett alt på tv. Og det er flere sider av en sak men det er ikke din feil!!!

  116. Sofie: smiiil, du gjør ein god dil!!
    Glad i deg, du er mitt forbilde. Håper på å møte deg en dag

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *