Angående gårsdagens episode

Categories Paradise Hotel

Jeg må bare starte med å takke alle dere som har tatt dere tid til å skrive fine kommentarer til meg det siste døgnet. Jeg startet med å svare, men måtte til slutt gi meg da det ble så mange. Dere skal vite at det betyr utrolig mye, og det gjorde en ganske kjip dag veldig mye bedre ♥  Jeg vet helt ærlig ikke hva jeg skulle gjort uten dere, dere er fantastiske.

Jeg vil ikke bruke min tid og energi på de som skriver stygge kommentarer, men jeg føler likevel det er et par ting jeg vil kommentere før jeg lar denne saken ligge. Det er noen som mener at vi burde legge oss helt flate å beklage for oppførselen vår, og jeg skal si meg enig i noe av det. Jeg skammer meg for at jeg kalte Soph en klegg, det skulle jeg absolutt ikke gjort. Jeg var irritert over alt som hadde skjedd den uken, og jeg klarte dessverre ikke å holde det for meg selv. Igjen er jeg bare et menneske som alle andre, men jeg burde virkelig ikke sagt noe sånt. Ingen unnskyldning, bare en forklaring.

Jeg kommer uansett ikke til å legge meg langflat å beklage meg for å utestenge/mobbe noen, for det har jeg aldri gjort. Har dere fulgt med på sesongen har dere vel sett at jeg ikke er typen som utestenger og mobber andre. Det er bare noen dager siden jeg satt å gråt for at Soph sa hun følte seg utesteng, for det gjorde virkelig vondt å høre. Det gir da ingen mening at jeg skal være med på utestenge Soph to dager senere. Soph har selv sagt at hun ikke følte seg utestengt eller mobbet av oss deltakerne, for det var ikke sannheten i det hele tatt. Dere må forstå at det klippes og limes for å lage TV, og episoden i går gjorde meg rett og slett kvalm. Jeg kan stå for de tingene jeg sa, men det var ikke i den grad at jeg vil kalle det mobbing. Jeg fikk så vondt av Soph i gårsdagens episode, og hadde jeg ikke vært med i sesongen selv og visst hva som hadde skjedd ville jeg reagert kraftig på denne episoden. 

Jeg synes det er helt feil at jeg, Andrea, Kevin og Morten skal beklage oss for noe vi ikke har gjort. Hadde jeg vært med på å utestenge Soph så hadde jeg lagt meg langflat, for jeg er ikke av den typen som utestenger eller mobber. Som jeg sa i går så var den scenen i Bungalowen klipt og limt, for vi jentene hadde en fin samtale der vi ble enige om at alle skulle få snakke med Morten. Det var virkelig ikke sånn at noen av de andre lo mens hun bare sto der. Det ville aldri vi gjort, og det tror jeg dere skjønner etter å fulgt med på denne sesongen i 6 uker nå. Ja, jeg synes utrolig synd på Soph i episoden som var. Jeg skjønner godt at hun var lei seg når hun følte seg sviktet av en hu stolte på. Jeg forstår at Soph hadde en kjipt dag, for jeg ville også vært utrolig lei meg om Kevin hadde gjort det samme mot meg. Likevel må man forstå at det er et spill, og der inne må man tenke på seg selv for å komme lengst. Morten gjorde det han følte var rett for han, og det er hans valg og ingen andre. Vi er snart i uke 7, og jeg kan love dere at spillet ble bare tøffere og tøffere. Nå skal jeg ikke nevne denne saken mer, for det er egentlig bare idiotisk at jeg skal forsvare meg for noe jeg ikke har gjort. Jeg synes likevel det er viktig med en oppklaring i dette, og jeg håper jeg har fått det nå. 

16 kommentarer

16 thoughts on “Angående gårsdagens episode

  1. Stå på Sofie!
    Så får folk mene og tenke hva de vil. Til syvende og sist er det et TV program, og som seer burde en forstå at de som redigerer vil redigere og lime slik at det som blir vist på TV skaper flest seere.
    Man kan ikke ta alt som skjer på TV slik det er, for vi ser bare en brøkdel av hva som egentlig skjer bak kulissene.

  2. Det som er sykt her er at du og Andrea har forhåndslaget et innlegg hvor dere prøver å forsvare den dårlige oppførselen deres. Dere burde fokusere på å vise medfølelse for Soph istedenfor å prøve å redde dere selv.

  3. Du fortjener ikke all haten du har fått. Alle må jo se at du er en person som ikke mobber eller utestenger folk. Jeg er imponert over hvor flinke TV3 er med klippingen, fordi det ser virkelig ut som hun ble utestengt. Men Soph sier jo selv at hun ikke ble mobbet eller utestengt på noen som helst måte, så hvorfor kan ikke folk bare høre på henne? Over til det med klegg, du mente det jo ikke negativt? Du sa bare at hun fulgte etter alle og da skjønner jeg veldig godt at det kom ut. Fatter ikke at folk ikke skjønner at dette bare er et spill, og at du ikke er et så dårlig menneske som du blir framstilt som. Stå på videre! Heier på deg og Kevin!

  4. Jeg lurer på en ting angående ph. Var du åpen med de andre deltagerne om at du overlevde utøya, eller holdt du det skjult? Vet at det kanskje ikke er noe man nevner når man møter hverandre for første gang, men hvis dere skulle bo såpass tett på hverandre over lengre tid hadde det kanskje vært greit for dem å vite.

  5. sykt gøy med skam-uke!:) fikk du ta med t-skjorten du fikk utdelt til å være Linn i hjem til Norge? Eller måtte produksjonen ta den tilbake?

  6. Du fortjener virkelig ikke noe hate! Du har kun vist oss at du er omtenksom og god tvers igjennom. Heier på deg og kevin:-D

  7. Sofie! Verden går av hengslene med krig, elendighet og politisk uro. Hvorfor i all verden lager du enda ett innlegg om dette fantastisk uviktige temaet i et TV program? Hvis du noen gang skal bli en seriøs blogger som klarer å holde interessen oppe så må jo du også se at du må klare å bidra med noe mer? Du skrev jo om dette igår! Jeg synes du i alt for stor grad resirkulerer dine innlegg enten dette dreier seg om silikon eller Paradise. Hva betyr det egentlig i den store sammenhengen, kommer du til å bli en seriøs blogger?

  8. Jeg skjønner ikke at folk kan mene at de skal beklage seg til Soph?! Sjokkerende. Soph satte seg selv i dårlig lys ved å spille skuespill. Hun løy om at de andre ikke var snille mot henne, og lagde i tillegg dårlig stemning i gruppa. SELVFØLGELIG ønsker man ikke å ha en sånn person inne på hotellet! Hadde hun oppført seg som alle andre uten skuespillet sitt, så hadde hun sikkert ikke blir sendt hjem heller. Lurer på hva dere som mener Sofie skal beklage seg egentlig tenker med….

  9. Synes folk overreagerer sykt med dette hatet om at dere “mobbet” Soph. Martine og Soph hadde gjort akkurat det samme mot deg eller Andrea om det var omvendt. Folk må huske at det er et spill, og Morten gjorde det mest taktiske valget for å komme seg videre i spillet. Ellers hadde han jo røket neste uke.
    Heier på deg og Kevin! 🙂
    Klem!💖

  10. Det overrasker meg at folk i 2017 ikke vet hva paradise er etter x antall sesonger. Tv er underholdning, og skal både glede, sjokkere og også skaffe seere 🙂 Ikke minst; sørge så folk følger med videre. Dere gjorde ikke noe galt, men kun det som skulle til for å komme videre. Jeg har sett mange som har spilt verre enn det dere gjord der! Selvfølgelig ble det en veldig teit exit som gjorde at all medfølelsen havnet hos Soph, og det var uheldig for deres del… Stå på 🙂

  11. Syns egenli bare dokker gjør situasjon værre for dokker sjøl når dokker prøve å forsvare dokker med at det e ett spill. Dokker har jo slængt dritt til la familia i flere uker for at dæm har spillt et spill😂

  12. Har holdt med deg og Kevin siden dag 1 – gjør det fortsatt. Alle tror jeg er snille med hverandre inne på hotellet, teit at de klipper og limer sammen osv.. Stå på videre Sofie! 😀

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *