Vi spiller inn video

Categories Ikke kategorisert

Nå er Martine og Morten hjemme hos meg og Andrea. Vi skal spille inn en video til dere der vi forteller 4 fun facts hver om Paradise Hotel. Jeg håper dette er noe som faller i smak og som vi kan gjøre oftere. Det er også utrolig morsomt om dere kommer med forslag om videoblogger, for vi trenger virkelig nye forslag og ideer 🙂 Videoen legger jeg ut imorgen, så følg med ♥

Ellers i dag har jeg sovet, sovet, sovet og trent. Jeg har endelig begynt å komme meg tilbake til normale rutiner, og det føles utrolig bra. Jeg tror jeg bare måtte bli lei av dårlig mat, ingen trening og masse alkohol for å komme meg tilbake til der jeg var før Mexico. Nå må jeg hive meg rundt, jeg har mye å gjøre i kveld. Vi snakkes 

6 kommentarer

6 thoughts on “Vi spiller inn video

  1. Hadde vært utrulig gøy å sett en dagers vlogg, eller en video der dere forteller litt om hvordan det er per dags dato altså med fans osv!
    Sminkevideo
    Challenges
    En video om faktaer om dere som ingen andre viste tror jeg hadde falt i smak hos mange!:) lykke til

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *