UKENS SPØRSMÅL

Categories Ikke kategorisert

Fikk du ta med t-skjorten du fikk utdelt til å være Linn i hjem til Norge? Eller måtte produksjonen ta den tilbake?
Produksjonen tar tilbake alt vi får av kostymer, vi får ikke ta med noe som helst hjem 🙁 Vi får ikke nattbordsbildene engang, det synes jeg er skikkelig kjipt. Hadde vært et morsomt minne å ha 🙂

Var du åpen med de andre deltagerne om at du overlevde utøya, eller holdt du det skjult?
Jeg har en ganske synlig tatovering på ankelen min, og på grunn av den ble det naturligvis spørsmål rundt dette. Jeg var ærlig med alle som spurte, og jeg tror de fleste inne på hotellet visste at jeg var på Utøya 🙂

Fikk dere lov til å dra utenfor hotellet?
Vi fikk ikke lov til dra utenfor hotellet med mindre vi skulle på date eller utflukt. Jeg er helt sikker på at vi fikk komme ut av hotellet om det virkelig var nødvendig med en liten pause, men det opplevde ikke jeg. 

Hvor er toppen du brukte i dagens episode fra?
Den er fra H&M 🙂 Er en body om du skal spørre etter den!

Jeg skjønte ikke logikken i å bytte deg og Andrea ifht kevin og Morten? Please explain..hvorfor tør du plutselig å stole så på han?
Grunnen til at jeg valgte å stille meg bak Morten var for at han var veldig usikker på om han skulle velge Andrea da de to ikke hadde noe særlig kontakt på den tiden. Jeg og Morten derimot hadde god kontakt, og han sa til meg at han kom til å velge meg 100% om jeg stilte meg bak han. Jeg skal love deg jeg var livredd den dagen, og jeg var ganske sikker på at jeg kom til å ryke for å si det sånn. Det var uansett viktig for meg å ha Andrea inne på hotellet, så jeg gjorde det jeg følte var rett for å redde henne 🙂

Måtte dere ha med egen røyk og snus på hotellet?
Snus må vi ha med selv da det ikke selges i Mexico, men røyk fikk vi når vi ville.

Hvor har du kjøpt den røde badedrakten du bruker på paradise? 
Den er fra Triana sin kolleksjon. Du kan finne nettsiden hennes HER 🙂

Hva skjer mellom deg og Morten ?
Jeg har ikke telling på hvor mange ganger jeg får dette spørsmålet, haha! Jeg og Morten er gode venner som henger mye sammen 🙂

Hvor er den grønne hettegenseren fra?
Den er fra Monki 🙂

8 kommentarer

8 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

  1. Har noen spørsmål til neste gang 🙂
    Kan du lage et innlegg med hva du gjorde i LA? Forslag til hva man burde se der osv.
    Også synes jeg også håret ditt er så fint. Så tidligere at du hadde mørkt hår, noe som også var veldig fint til deg. Hva var det som gjorde at du bestemte deg for å farge det lyst?

  2. Du sa at dere fikk røyk når dere ville. Betyr det at du røyka når du var hotellet? Og var du en av de som hadde med snus?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *