Det gikk ikke etter planen

Categories Ikke kategorisert

Nå får jeg og Andrea snart en liten gjeng som skal komme å vorse her hos oss før vi skal ut på byen. Vi skulle egentlig ha innflyttningsfest idag, men da vi inviterte over 50 stykker fant vi fort ut at vi måtte avlyse. Ingen av oss har lyst til å bli kastet ut, samtidig som at alle møbler kommer til å være ødelagt etter procjet x. Jeg er heller ikke spesielt interessert i at alle naboene skal hate oss etter kun 2 uker, så det beste er å gi seg mens leken enda er god. Vi fikk heldigvis skaffet bord på Heidis, så mange av de som var invitert på vorset møter oss der. Litt klein løsning, men det er for vårt eget beste at vi gjør dette. Jeg følte meg ikke lite dum da jeg måtte skrive et innlegg på arrangementet der jeg foreslo vors på Heidis, haha! Heldigvis ordner alt seg til slutt, selv om ikke alt gikk etter planen. 

9 kommentarer

9 thoughts on “Det gikk ikke etter planen

  1. Du er så fin! 😍 Og så jordnær og reflektert!
    Jeg lurer på hvordan ditt forhold til Morten er? ☺️❤

  2. Hei Sofie!
    Lurer på om hva du synes om at gutter sprer nakenbilder av jenter på nett? Jeg har dessverre vært en av dem som har fått et intimt bilde av meg spredd rundt, og det har nesten ødelagt livet mitt. Så hadde sett utrolig stor pris på om du som blogger kunne laget et innlegg om det!

  3. Alina: Hei du 🙂
    Jeg synes det er helt forferdelig at både gutter og jenter sprer nakenbilder på nett. Det kan ødelegge mye for personen som blir berørt, som du også forteller om deg. Det er dessverre sånn at man må være forsiktig med hva man sender og deler til andre, for man vet aldri hvem man kan stole på og ikke. Jeg har ingen personlig erfaring rundt dette, så for meg er det litt vanskelig å skrive et helt innlegg om det. Jeg vil likevel fraråde å sende intime bilder av seg selv, uansett hvor mye man føler man stoler på en. Jeg håper det går bedre med deg! det er vondt å høre at du har hatt en så kjip opplevelse.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *