Typisk søndag

Categories Ikke kategorisert

Nå har jeg akkurat kommet inn døren etter å ha vært å spist sammen med Zelia, Andrea, Stine og Gabriel. Vi alle er ganske slitne etter gårsdagens festligheter, og vi fant derfor ut at vi ikke orket å lage oss mat selv. Jeg prøvde Sudøst for første gang i dag, og jeg er ikke spesielt imponert. Veldig fin restaurant med hyggelig uteservering, men buffeten var ikke særlig imponerende. På søndager serverer de kun buffet, så jeg skal selvfølgelig ikke uttale meg om resten av menyen. Maten var veldig god, men det var alt for lite utvalgt om jeg skal være skikkelig klagete, haha. Zelia skal sove hos meg fram tirsdag, noe som er utrolig hyggelig. Vi skal ha skikkelig jentekveld i dag med god mat, godteri og film. Jeg skal prøve å komme meg på trening, men det er virkelig det siste som frister akkurat nå.

Jeg har forresten konkurranse på Instagram der du og en venn kan vinne 1000kr i soltid som avsluttes imorgen. Jeg heter Sofieenilsen på Instagram for dere som ønsker å delta i konkurransen ♥

5 kommentarer

5 thoughts on “Typisk søndag

  1. Jeg er kjempeglad for at dere som var på paradise hotel fortsatt henger sammen <3
    Har et lite håp om at du og Morten blir sammen haha 😀
    Jeg synes det er dårlig gjort at du ble fremstilt som en mobber å paradise hotel ! selv om jeg ikke kjenner deg så synes jeg at du ser ut som en helt fantastisk hyggelig og pen jente som bare fortjener det beste <3
    Et spørsmål:
    Hva skjedde med de som røyk ut av hotellet? dro de hjem til Norge eller gjorde de noe annet?

  2. Hei!
    Må bare si at det er en flott blogg du har. Jeg rett og slett elsker stilen din og håper du kan skrive et innlegg om tips til nettsider du liker å handle på (dersom du handler på nettet da).
    Du virker som en skikkelig glad og sprudlende jente 🙂
    Ønsker deg en fortsatt fin helg 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *