Noen tøffe uker på Paradise

Categories Paradise Hotel

Det var ikke en uke jeg var mer redd for enn Mr. and Miss Paradise. Jeg vurderte faktisk å takke nei til å være med på Paradise kun på grunn av denne uken, heldigvis gjorde jeg ikke det da, haha. På klippet som ligger ute kan dere se reaksjonen min når jeg ser hvilken uke det er, og jeg var ikke akkurat fornøyd. Som seer har jeg alltid gledet meg til denne uken, men når man er deltaker selv er det ikke spesielt morsomt. 

Det er ganske rart å tenke på at vi allerede er i uke 7, tiden har gått så fort. Det er bare 5 uker igjen av Paradise Hotel, så om litt over en måned er det over. Man merket godt på alle oss at vi begynte å nærme oss slutten, for spillet begynte virkelig å ta seg opp. Forrige uke er vel et godt eksempel på det, og jeg kan si så mye som at spillet fortsetter. Jeg tror det kommer til å være noen spennende og ikke minst intense uker på Paradise, så det er bare å følge med. Det var iallfall ganske tungt å være deltaker når vi hadde kommet så langt inn i spillet, og jeg husker hvor mye jeg gledet meg til å komme hjem til en normal hverdag. Det var vel de ukene der jeg begynte å forstå hva jeg hadde meldt meg på, og hvor tøff man faktisk må være for å holde ut. 

Nå skal jeg komme meg på trening så jeg er hjemme før dagens episode kommer ut på Viaplay. Jeg er like spent som dere på denne uken, for jeg går virkelig ut av min komfortsone på en av episodene, haha. Så dere har mye å glede dere til ♥ Vi snakkes 

8 kommentarer

8 thoughts on “Noen tøffe uker på Paradise

  1. Hvor er genseren fra? kjempe fin 😀 du har så bra stiiil:D
    Kunne du lagt en video der du viser oss leiligheten din?

  2. Hei. Ville bare si at du er bra ut Sofie. Tenker på det hver gang jeg ser deg på bloggen eller på tv. Wow, du er serr vakker. Naturlig skjønn. Sminken din er fin. Klærne dine ser bra ut, og du stråler. Masse sjarm.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *