Mitt første inntrykk av deltakerne

Categories Paradise Hotel

Jeg fikk et spørsmål om jeg kunne lage et innlegg der jeg forteller dere om mitt første inntrykk av deltakerne da jeg møtte de for første gang, noe jeg synes var en god ide. Jeg elsker når dere lesere kommer med forslag, for det er alltid gøy å få nye forslag og ideer. Så om du/dere savner noe på bloggen er det bare å rope ut ♥

Jeg møtte jentene en uke før vi sjekket inn på hotellet, og jeg merket med engang at Andrea var den jeg gikk best overens med. Jeg og Soph delte rom et par netter også, og det var hun og Andrea jeg var helt sikker på at jeg kom til å spille med der inne. Jeg og Soph gikk veldig godt overens de dagene vi var sammen på utsiden, men så havnet vi i forskjellige allianser da vi kom inn på hotellet. Det var derfor jeg var så lei meg i uke 1, for jeg følte at vi sklei mer og mer fra hverandre. Det er også grunnen til at Soph sier at hun følte seg totalt sviktet av Morten om jeg stiller meg bak han, og det var også derfor jeg sa at det er verre om jeg går bak Morten enn Andrea. Hele situasjonen var egentlig ganske rar, i og med at vi hadde gått så godt overens som det vi hadde. Jeg fikk veldig godt inntrykk av Rebecca da jeg møtte henne første gang, for hun virket så snill og grei. Når det kommer til Martine var kanskje hun den jeg fikk minst kontakt med, og jeg gruet meg veldig til å være inne på hotellet med henne. Jeg så for meg at hun var en skikkelig dramaqueen som kom til å lage masse bråk, noe hun absolutt ikke var. Det som er morsomt er at Martine er en av de jeg har best kontakt med nå, så det er litt ironisk. Hun er en veldig fin jente da, det er de alle sammen ♥

Når det kommer til guttene var jeg skikkelig misfornøyd med at jeg måtte være partner med Kevin. Jeg var helt sikker på at vi ikke hadde noe til felles, og at det kom til å være skikkelig kleint på rommet. Jeg så for meg at Kevin kun snakket om biler, tatoveringer, sex og kleine fyllehistorier, haha! Han viste seg jo å være alt annet, og jeg tror ikke jeg har møtt en mer fantastisk gutt enn Kevin ♥ Vi er veldig forskjellige, men jeg tror at det er akkurat derfor vi går så godt overens som det vi gjør. Når det kommer til resten av guttene synes jeg de virket som hyggelige og oppegående gutter. Det var jo utrolig mange som sjekket inn på en dag, så det var veldig vanskelig å danne seg et inntrykk av alle på så kort tid. Jeg synes Morten og Aleksander var de kjekkeste, også synes jeg Mathias var den som var mest hyggelig. Jeg likte Mathias veldig godt, og det var derfor veldig trist når han stilte seg bak meg på parsermonien. Alt i alt så fikk jeg et veldig godt første inntrykk av alle sammen, for det har vært en veldig fin gjeng med i år. 

4 kommentarer

4 thoughts on “Mitt første inntrykk av deltakerne

  1. Uken dere var sammen før paradise startet, har dere sakt at dere ikke fikk lov til å bli kjent. Men dere kunne vel ikke bo på rom sammen uten å snakke sammen. I såfall hva var det greit og snakke om og hva var ikke?

  2. Hei!
    Ville bare legge igjen en kommentar for å fortelle deg hvor utrolig bra inntrykk du gir av deg selv på tv. Tror det aldri har vært ei så oppegående jente som deg på paradise før. Du virker utrolig snill, morsom, ærlig og bare er en skikkelig flott person! Du har vært favoritten min siden episode 1 denne sesongen! Alt det med Soph sist uke synes jeg bare var tåpelig, du gjorde ingenting galt. Var hun som sendte seg selv ut med å spille slik hun gjor. Heier på deg!! Håper du og Kevin, eller du og Morten vinner!! <3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *