UKEN SOM GIKK

Categories Ikke kategorisert

UKENS HØYDEPUNKT
Ukens høydepunkt var å komme hjem til Oslo igjen. Jeg virkelig elsker leiligheten til meg og Andrea, så jeg nyter hvert øyeblikk her. Det var også utrolig hyggelig å se alle vennene mine igjen, for de har jeg virkelig savnet ♥

UKENS OPPTUR
Jeg har verdens beste venner som kom hele veien fra Trondheim kun for å komme på innflyttningsfesten til meg og Andrea ♥ som ikke ble noe av.. haha

UKENS NEDTUR
Ukens nedtur må vel være at jeg og Andrea inviterte til en innflyttningsfest som vi måtte avlyse. Vi hadde aldri fått plass til 50 stykker i leiligheten vår, i tillegg hadde vi blitt kastet ut dagen etterpå, haha. Det var uansett skikkelig kjipt, og ikke minst flaut å måtte avlyse. 

UKENS CRAVINGS
Ben and Jerry’s <3 Jeg har ikke kjøpt det på flere måneder av god grunn, for jeg blir helt avhengig om jeg først starter å spise det. Det er såå utrolig digg, godt, nam og ja aalt.

UKENS PERSON
Ukens person er alle dere som tok dere tid til å skrive så mange fine kommentarer til meg etter torsdagens episode, og generelt alle dere som skriver så mye fint til meg. Dere gjør virkelig dagen, og ikke minst uken min såå mye bedre ♥

UKENS SANG
Veldig kleint å skrive egentlig, men Akon – Lonely haha. Jeg fant en liste på spotify med kjærlighetssanger fra 2000, og jeg hadde helt glemt at den sangen eksisterte. Den er egentlig så fin, jeg får nesten litt kjærlighetssorg av å høre på den. 

7 kommentarer

7 thoughts on “UKEN SOM GIKK

  1. Jeg må si meg helt enig i at Ben&Jerry-isene er helt fantastiske. Har heller ikke smakt dette på lenge. Tror kanskje det får bli noe å servere til “dessert” på en sommergrilling 🙂

  2. Hei! Lurte på om du kunne skrive et innlegg som handler om første gangen du gjorde/opplevde forskjellige ting. Feks første kyss, første gang på fylla, første barndomsminne osv?❤ Vet at sophieelise har hatt noe lignende så du kan jo hente noen ideer fra henne<3
    Elsker bloggen til forresten!🙌🏼

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *