Det du kanskje ikke visste om meg

Categories Om meg

1. Jeg hater å være alene, det er virkelig noe av det verste jeg vet. Jeg trives svært dårlig i eget selskap, og er derfor avhengig av å ha mennesker rundt meg hele tiden. 

2. Jeg har vært singel i snart 1 år. Før jeg ble singel hadde jeg vært i forhold siden jeg var 16 år, med to forskjellige gutter vel og merke. 

3. Jeg er veldig avhengig av sosiale medier. Jeg sjekker telefonen alt for ofte, og kan fort bli usosial på grunn av at jeg er for mye på telefonen. Veldig trist egentlig, jeg må virkelig skjerpe meg.

4. Jeg har bodd i 4 byer på mine 22 år. 

5. Jeg kan være alt for direkte noen ganger, og sier gjerne ting rett ut. Jeg mener ikke å være slem, men det kan fort oppfattes sånn. 

6. Jeg bryr meg veldig om andre mennesker. Det er utrolig viktig for meg at de rundt meg har det bra, og det går veldig utover mitt humør om noen andre er lei seg eller ikke har det bra. 

7. Jeg hadde aldri trodd jeg kunne være med på et program som Paradise Hotel, da jeg egentlig bryr meg alt for mye om hva andre tenker om meg. Jeg har heldigvis lært meg å gi litt mer faen, så kanskje jeg bare hadde godt av det.

8. Min største drøm er å kjøpe hus i LA å starte et liv der, jeg synes Norge er litt for lite til tider.

9. Jeg er veldig utadvendt, og elsker å bli kjent med nye mennesker. 

10. Jeg har nesten ikke smakt noen fiskeretter, men tror likevel at jeg ikke liker fisk i det hele tatt. Det er noe med lukten, konsistensen og alt egentlig. Skulle nesten trodd jeg var 6 år gammel, men det er virkelig så ille. 

26 kommentarer

26 thoughts on “Det du kanskje ikke visste om meg

  1. Herregud, nå må du virkelig bli ferdig med å melke kua (Utøya) snart. Syntes det er respektløst av deg å søke oppmerksomhet gjennom en slik tragedie ved nærmest hver eneste anledning du får. Har nå sett deg skrive, og fortelle om hendelsen utallige (!) steder. Når skal nok være nok? Syntes behovet ditt for oppmerksomhet kan tilfredsstilles på andre måter enn gjennom en nasjonal tragedie som du allerede har melket for alt den er verdt.

  2. La Sofie skrive så mye om alt hun vil på bloggen sin, og heller slutt å lese den om dere syns hun skriver for mye om feks Utøya. Det kan være greit å få ned tankene sine ved å skrive, trenger ikke nødvendigvis å være for PR og oppmerksomhet. Jeg syns du virker som en fantastisk person etter å ha lest bloggen din og sett deg på TV. Stå på videre med det du gjør <3

  3. Sykt kult at du henger med Isabel 🙂 Hun er et bra menneske det vet JEG. Alle andre vet dessverre ikke hvem hun egentlig er. Men det er synd for dem.

  4. Synes du virker så ekte. Håper du fortsetter å være sånn og ikke blir forandret fordi du blir påvirket av alle andre divaer. Digger deg, den 100% Sofie.

  5. Sofie du kan virkelig ikke nekte for at du er PR-kåt. Du resirkulerer innleggene dine i stor stil som nevnt over. Du melder deg på Paradise, skal leve av blogging. Da må man jo være svært oppmerksomhetssøkende. Du startet jo sesongen med å nevne dette med Utøya og din far, jeg ser at du nevner det så ofte du kan her og, kritikken er helt på sin plass. Men sånn er det når klikk betyr mest..

  6. HAHA! virkelig heilt syyyyyyykt å se kor skada folk e te tider! syns du e heilt PERF sofie, og har eg oppfatta personligheten din rett så e du ei som tar ting fort te deg, ALDRI gjør det med kommentarer her på bloggen. Folk e sjalu, og isje glem at det kan ver samme person som skrive dritt.
    Heie virkelig på deg, as in isje at du ska vinna ph, men heie på deg in liiiife! hb du oppnår aaallle drømmene dine fordi du e sååååå whitehearted atte!!
    LOVEYOU <3

  7. Var du på utøya da det skjedde? (Mulig det er noe jeg ikke har fått med meg her..)
    Heier på deg på Paradise hotell! 😀

  8. Mye av dette jeg er veldig enig i! Spesielt punkt 10 haha😂 Jeg elsker deg og personligheten din❤️ Håper du vinner. Jeg lurer på om du kan lage flere video blogger om f.e.k om hva dere synes var kleinest med ph?

  9. Mye av dette jeg er veldig enig i! Spesielt punkt 10 haha! Jeg elsker deg og personligheten din! Håper du vinner. Jeg lurer på om du kan lage flere video blogger om f.e.k om hva dere synes var kleinest med ph?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *