De ubesvarte spørsmålene

Categories Ikke kategorisert

Jeg har fått utrolig mange spørsmål angående høyden og hårfargen min, noe jeg egentlig synes er litt morsomt. Det er alltid gøy å se hva andre finner interessant, og akkurat dette hadde jeg ikke forventet å få så mange spørsmål om. Hårfargen kan jeg forstå, men høyden min ?? haha. Jeg får spørsmål daglig om hvor høy jeg er, og jeg har funnet ut at det ikke hjelper å svare på kommentarene for det er det ingen som får med seg uansett. Så til alle dere som lurer på hvor høy jeg er så er jeg 172 cm. Før så hatet jeg høyden min over alt på denne jord, og jeg ønsket så inderlig å være lav. Nå har jeg begynt å like høyden min, for jeg synes den er litt midt i mellom. Jeg er ikke for lav og ikke for høy, så jeg vil si at jeg er fornøyd. Hvor høy eller lav man er har vel uansett ikke så mye å si, så det er virkelig ikke noe jeg orker å bruke energien min på. 

Når det kommer til hårfargen min så er ikke det mørke i bunnen ettervekst, det er meningen at det skal være sånn. Jeg er naturlig mørk , og jeg var derfor redd for at jeg ikke kom til å passe med helt blondt hår. Jeg synes også overgangen fra mørkt til lyst er utrolig kult, så jeg er super fornøyd med hårfargen min. Jeg begynner likevel å bli litt lei av å være blond, så jeg vurderer sterkt å farge håret mitt brunt igjen. Jeg er bare så utrolig redd for å angre, såå what to do? 

18 kommentarer

18 thoughts on “De ubesvarte spørsmålene

  1. ååå 172 cm er perfekt høyde, haha. jeg er 178 cm. Føler meg så høyyy noen ganger, kan ikke gå i høye hæler heller.

  2. Du er serr den fineste å mest naturlige jenten jeg har sitt på tv sån serr. Elsker virkelig alt me deg.. å jeg finner så mange like trekk mellom oss to at jeg blir rett å slett dritglad! <3
    Btw anbefaler ikke å henge me slike unaturlige jenter som Isabell... hun virker alt for overlegen å hun er ikke et godt blogg-forbilde.. du derrimot fortjener virkelig 1 plassen på blogg.no <3

  3. behold det slik du har det nå! du er nydelig på håret, beundrer håret ditt hver gang jeg ser deg på tv/ blogg <3

  4. Du har en av de fineste hårfargene jeg noen ganger har sett! Jeg synes du skal ha det slikt 🙂 Suuuuperfint!

  5. Du er nydelig med hårfargen din nå og du kler den så utrolig godt! Heier på deg <3 elsker hvordan du bryr deg om alle på hotellet uansett hva, kjenner meg veldig igjen i deg :))

  6. Rart at du kan ha hodet så høyt hevet. Å være en meggete og sjefete hurpe skulle ikke gitt positiv oppmerksomhet.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *