Mitt første…

Categories Om meg

Mitt første kyss
Jeg fikk mitt første kyss da jeg var rundt 12 år gammel. Det var med en gutt jeg var forelsket i, og ingen av oss hadde kysset før. Jeg kan vel påstå at det ikke var det beste kysset for noen av oss, men øvelse gjør mester, haha. Jeg var i tillegg veldig betatt av denne gutten, men han snakket ikke til meg igjen 🙁 

Min første forelskelse
Det er eksen min som jeg ble sammen med når jeg var 13, og vi var sammen i nesten 2 år. Jeg har selvfølgelig vært forelsket før han også, men det var min første ordentlige forelskelse. Det tok meg faktisk et par år å komme over denne gutten, og jeg hadde virkelig kjærlighetssorg når det ble slutt mellom oss. Jeg kan enda huske hvor vondt det var, og det sier vel sitt. 

Første gang jeg var full
Dette er veldig flaut å innrømme, men første gang jeg var full var jeg akkurat fylt 14 år. Spør du meg er det alt for tidlig, og mine barn kommer ikke til å få lov til å drikke før de er minst 16 år. Jeg husker likevel presset rundt meg til å drikke, for alle vennene mine gjorde det. Jeg vet ikke om det er normalt, eller om det bare er mine venner som begynte alt for tidlig. 

Min første partytur
Da jeg fylte 18 år dro jeg og jentene til Rhodos for å feste i en uke. Jeg tror nok ikke jeg kunne dratt på en sånn tur igjen, men herregud så morsomt vi hadde det. Vi drakk alkohol fra morgen til kveld, så dere kan tro jeg var sliten når jeg kom hjem. Vi var en veldig fin jentegjeng, så det er en av de beste turene jeg har vært på. Det sier vel sitt, for jeg har reist utrolig mye. 

Min første tatovering
Min første tatovering tok jeg når jeg var 16 år gammel, og den tok jeg rett etter Utøya. Jeg valgte å tatovere Utøya 22.07.2011 på ankelen min, for jeg ville ha en tatovering som betydde noe for meg. Helt ærlig, så vet jeg ikke om jeg hadde tatt den igjen om jeg hadde fått valget på nytt. Jeg angrer ikke, men jeg er føler bare ikke behovet for å ha en tatovering på kroppen. Når det skal sies så er jeg glad for at jeg tok en tatovering som hadde en betydning, ellers ville jeg nok angret. 

Da jeg flyttet for første gang
Jeg flyttet hjemmefra da jeg var akkurat fylt 18 år. Jeg var utrolig lei av å bo i Tønsberg, så jeg trengte virkelig noe nytt. Jeg bestemte for å flytte til Trondheim da jeg virkelig elsket å være der. Jeg kjente absolutt ingen, og møtte opp på Tiller VGS helt alene. Jeg husker jeg sto helt alene sammen med lærerne, mens alle andre hadde noen de kjente. Det å flytte til Trondheim er virkelig det beste valget jeg har tatt, for jeg fikk virkelig utviklet meg samtidig som jeg ble kjent med så mange herlige mennesker. 

5 kommentarer

5 thoughts on “Mitt første…

  1. Elsker slike innlegg!
    Har du vært mye i Trondheim før du flyttet dit? Siden du sa du elsket å være der, men at du ikke kjente noen, så lurte på om du hadde slekt der eller noe? Synes også det virker som om mange av vennene dine er trøndere, men mulig jeg har misforstått, haha. Jeg har akkurat flyttet til Trondheim selv, og elsker byen!

  2. Kunne du skrevet litt om festeturen? Vi er en jentegjeng som reiser i sommer og lurer på om det var mye doping, voldtekt og slike fæle ting en hører om i skrekkhistorier. Hvor på Rhodos var dere?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *