Ukens spørsmål

Categories Om meg

Sykt fin overdel, hvor er den fra?
Det er egentlig undertøy ( tror jeg?), men jeg synes den er veldig fin som body 🙂 kjøpt på H&M.

Hva gjør dere på Paradise Hotel de dagene som ikke vises på tv?
Når vi er i Mexico har vi kun mandag-torsdag, så når torsdag er over begynner vi på mandag igjen. Vi blir derfor alltid filmet, og har ingen dager fri. 

Du sa at dere fikk røyk når dere ville. Betyr det at du røyka når du var hotellet? Og var du en av de som hadde med snus?
Jeg røyker eller snuser ikke 🙂

Hvor er bordet med den svarte ananasen på fra?
Det er fra Nille faktisk 🙂 koster bare 299.

Har du vært mye i Trondheim før du flyttet dit? Siden du sa du elsket å være der, men at du ikke kjente noen, så lurte på om du hadde slekt der eller noe? Synes også det virker som om mange av vennene dine er trøndere, men mulig jeg har misforstått, haha. Jeg har akkurat flyttet til Trondheim selv, og elsker byen!
Jeg ble kjent med noen etter å ha vært på Utøya, så jeg hang mye på Orkanger om du vet hvor det er? 🙂 Jeg kjente ingen i Trondheim, så det er derfor jeg skriver at jeg ikke kjente noen der. Jeg har bodd i Trondheim i 3 år, så det forklarer hvorfor jeg har utrolig mange venner fra Trondheim, haha!

Hvor mange forskjellige plasser har du vært i Norge?
Jeg har egentlig ikke vært så mange steder, så jeg har virkelig lyst å reise litt mer rundt om kring i Norge. Jeg har vært i Trondheim, Tromsø, Harstad, Vestfold og Oslo. Kjenner dette egentlig var veldig flaut å svare på, jeg må virkelig begynne å reise mer. 

Kan du lage et innlegg om sminken du bruker?
Jeg holder på med et innlegg nå som kommer ut på søndag, så følg med 😀

9 kommentarer

9 thoughts on “Ukens spørsmål

  1. Du er virkelig min favoritt deltager, utrolig herlig, pen og snill!
    Forresten, du hadde kledd mørkt hår så bra!! <3

  2. Du skrev jo at etter torsdag så starter dere på nytt, men betyr det at fredag kan bli mandag på paradise hotel?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *