Jeg angrer hver gang

Categories Ikke kategorisert

Herregud for et vær det har vært i Oslo i dag. Jeg vet ikke hvor varmt det har vært, men det jeg vil tørre å påstå at det har vært sommertemperatur. Jeg har iallfall sett mange i kjole og noen som gikk i SHORTS? Det er så typisk nordmenn, med engang det er fint vær og sol ute kler vi oss som om det skulle vært 25 varmegrader. Jeg skal vel kanskje ikke si så mye, for jeg fikk selv kjenne på at jeg hadde alt for lite klær. Det tok vel ikke mer enn en time før jeg virkelig begynte å fryse. Det er så typisk meg, og jeg angrer hver eneste gang. 

Nå skal jeg, Andrea og Morten se en dokumentar om romfolk i Bulgaria. Den handler menneskehandling og tvangsekteskap av unge jenter, så jeg kjenner at jeg gruer meg. Sannheten kan være så jævla brutal noen ganger, og jeg får alltid like vondt hver gang jeg blir påmint hvor grusom denne verden kan være. Herregud så takknemlig jeg er for at jeg er født og oppvokst i Norge. 

3 kommentarer

3 thoughts on “Jeg angrer hver gang

  1. …hva er verst; det du nevner i først eller det du nevner i siste avsnitt?
    Uansett hvilket du mener så er det samme løsning på begge “utfordringene”;
    sunn fornuft 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *