Hvordan er det egentlig å bo med Andrea?

Categories Paradise Hotel

Jeg har fått mange spørsmål om hvordan det er å bo med Andrea. Krangler vi mye? Er hun rotete? Blir vi fort lei av hverandre? Svaret er nei, nei og nei. Jeg har bodd i to kollektiv før dette, og aldri har jeg hatt det så bra. De andre jeg har bodd med er ikke kjipe, men vi var bare veldig forskjellige når det kom til hva som var greit og ikke greit. Jeg tror jeg aldri har møtt et menneske som er mer lik meg enn Andrea, så det føles ut som at jeg bor med meg selv, haha. 

Både jeg og Andrea er veldig ryddige, noe som er ekstremt viktig for meg. Det er ikke noe jeg hater mer enn rot, og jeg blir sur om det er rotete rundt meg. Vi har også mange felles venner, så når vi først har besøk så kan vi vel si det sånn at de er på besøk hos oss begge. Både jeg og Andrea går godt overens med vennene til hverandre, og det er derfor ikke kleint å sitte i stuen sammen om hun eller jeg har besøk. Vi er veldig flinke til å inkludere hverandre om vi har planer med andre, så ingen av oss må sitte på rommet mens den andre har tacokveld med venner. Alt i alt er det veldig hyggelig å bo med Andrea. Hun er min roomie og en av mine beste venner, så vi har det veldig moro sammen. Vi engasjerer oss i mye av de samme tingene også, så her i huset har vi ikke filmkveld men dokumentarkveld, haha. Jeg tror det eneste jeg og Andrea ikke har til felles er Friends, hun elsker det og jeg synes det er verdens mest kjipeste serie.

Hvor lenge vi kommer til å bo sammen får fremtiden vise, jeg har iallfall ingen planer om å flytte med det første. Jeg føler jeg ikke kunne hatt det bedre akkurat nå, så jeg stresser ikke med noe som helst. Jeg bor i Oslo i en kjempe fin leilighet sammen med en kjempe fin jente. Mange av vennene mine bor rett ved, og som dere vet så bor også Martine og Morten nesten vegg i vegg med oss. Jeg har så masse fine mennesker rundt meg, så jeg føler meg veldig heldig ♥

7 kommentarer

7 thoughts on “Hvordan er det egentlig å bo med Andrea?

  1. Hei! Jeg lurte pp hvor du fikset håret ditt sånn du har det nå? Med “farget ettervekst” syntes du kler det sååå bra! 🙂

  2. Noen spørsmål til deg:
    har du tatt silikon, Sofie Caroline? hvorfor gjorde du det? syns du ikke det peneste er å være naturlig og være seg selv?
    hvorfor farger du ikke håret ditt tilbake til din naturlige hårfarge? tenker det vil se mye “renere ut”. alle skal ha sånn farge du har på håre nå fortiden hahaha off
    hvis du måtte tatt en utdanning, hva hadde det vært?
    savner du noen gamle venner du hadde før som du ikke har noe/lite kontakt med nå i dag?
    kunne du noen gang tenkt seg å stiftet familie i løpet av livet ditt?
    hva vil du oppnå med livet ditt?
    noen ting du føler du må jobbe med?
    kunne du noen gang flyttet tilbake til Trondheim/Tønsberg en gang i fremtiden?

  3. denne stilen kler du såååååå bra!! plz begynn å gå sånn igjen og stell deg mer igjen :?(<3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *