Jeg angret på at jeg takket ja

Categories Ikke kategorisert

God morgen alle sammen ♥ Nå er jeg snart på vei ut døren, for i dag skal vi på innspilling. Vi er en hel gjeng fra Paradise som som skal være med på dette, så det kan bli spennende. Da jeg fikk spørsmål om å være med virket det kjempe kult, og jeg tror ikke jeg skjønte hva jeg faktisk takket ja til før i går kveld. Jeg har vært mye frem og tilbake om jeg skal trekke meg eller ikke, men jeg fant ut at det beste er å bare møte opp å prøve sitt beste. Jeg kan si så mye som at det innebærer løping, og alle som kjenner meg vet hvor mye jeg hater å løpe. Ikke bare hater jeg å løpe, jeg har også verdens dårligste kondis 🙁 NÅ må jeg nesten løpe om jeg skal rekke dette, wish me luck ♥


Denne karen skal også være med 😉 hint hint

1 kommentar

1 thought on “Jeg angret på at jeg takket ja

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *