UKENS HANDEL

Categories Ikke kategorisert



Som de fleste vet så har jeg blogget i mange år, og før jeg reiste til Mexico brukte jeg å lage innlegg om ukens handel. Av en eller annen merkelig grunn ble disse innleggene veldig populær, og det var vel de jeg hadde flest lesere på. Jeg kan ikke forstå hvorfor det er så interessant å se hva andre fyller kjøleskapet sitt med, men kanskje noen er ute etter litt inspirasjon ? Jeg er dessverre den verste å hente inspirasjon fra da jeg nesten bare spiser ute. Jeg er ekstremt dårlig på å lage middag hjemme, men nå har Andrea og jeg blitt enige om å skjerpe oss. Dette er iallfall det jeg har handlet denne uken, og som dere ser er det ikke så veldig mange middagsretter, hehe ups. Jeg anbefaler virkelig dere som er glad i vegetarmat å prøve ut Rema 1000 sitt merke. Kjøttdeigen og kjøttbollene er utrolig gode, og det er virkelig noe av det beste jeg har smakt når det kommer til vegetarmat. 

12 kommentarer

12 thoughts on “UKENS HANDEL

  1. Synes det er SÅ bra at du tipser andre om vegetarmat, Sofie! 🙂 Det har kommet så utrolig mange gode vegetarprodukter i det siste, og det smaker bare så godt! Er vegetarianer, så for meg passer det helt ypperlig med så gode kjøtterstatninger:)
    Klem

  2. Halloooo, etter dagens episode børr du faktisk skrive ett innlegg om Morten og Kevin! <3 du og Kevin sto jo så bra sammen og nå ville du stå med Morten og Kevin sto usikkert :/

  3. EGOIST.du kaster Kevin rundt til alle andre jenter som om han var en ball. så lenge du får stå med Morten så bryr du deg ikke.og jeg tror aldri du velger Kevin over Morten om det blir en situasjon der du må velge mellom de to. Kevin er gullegod. Håper du aldri får han itilbake, og at han sender deg ut.du er forresten dum som tror at du har sjangs på Morten? Du blir forelsket i Morten på noen uker.Og kaster vekk den lojale å goe partneren kvein. Man ser godt at du er betatt av Morten. Men han er ikke gjensidig. Håper du ryker snarest. Du har ikke gjort annet enn å være egoistisk å kun tenker på at du skal ha det bra. Så kommer du hjem og trenger deg på Isabell raad, kun for oppmerksomheten å bli vist på bloggen.Heier på Kevin å henote.håper de vinner hele driten.

  4. Hei, Sofie 😊
    Lurte på hvilket program du bruker for å redigere video og om du har noe tips til nybegynnere 😊

  5. TIL 04.05.17 kl 23.55
    Jeg syntes egentlig ikke du burde kalle Sofie egoist. Paradise er et spill og hvis du ikke har skjønt det burde du ikke se det eller blir du sur. Det var sykt Lattelig av deg og si at hun hang med isabell raad kun for oppmerksomhet. Skal du bruke dagen din på og skrive mye dårlig til folk når du kunne ha noe ant. Jeg liker også Kevin bedre enn Morten og trodde faktisk kevin skulle ryke i går. Heier på deg Sofie ass<3<3

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *