DA JEG VAR 16 ÅR

Categories Om meg



SÅ JEG SÅNN UT, haha. Jeg fikk sjokk når jeg fant disse bildene, for herregud som jeg har forandret meg. I 2011 hadde vi ingen Carli Bybel på YouTube, og det vises godt på måten jeg sminket meg på. Jeg har veldig store øyne, men når jeg gjemmer de bak 1kg mascara er det vel kanskje ikke så rart at de nesten ikke synes. Jeg tror jeg kanskje kunne startet en ny trend når det kommer til øyenbryn, for hvorfor ha tykke fyldige bryn når man kan ha kjempe tynne istedenfor? Det er vel kanskje ikke hvor tynne de er som er problemet, men den ene kilometeren som skiller brynene mine. Jeg hadde også piercing over leppen på dette tidspunktet, men den redigerte jeg bort. Jeg hatet den, men ville likevel ikke fjerne den. Makes sense ? no 🙂 

Selv om dette er veldig ulikt meg er det utrolig morsomt å ha bilder å se tilbake på. Det er merkelig å tenke på hvor mye man egentlig forandrer seg, uten at man selv legger merke til det. Nå tenker jeg ikke bare på utseendet, men personligheten også. Jeg var en helt annen person da enn hva jeg er nå. Det har nok mye med at jeg har vokst veldig mye på 6 år, samtidig som det har med miljøet rundt meg. Selv om jeg var veldig lykkelig som 16 åring, kjenner jeg at jeg er veldig fornøyd med at den tiden er over, haha. 
 

5 kommentarer

5 thoughts on “DA JEG VAR 16 ÅR

  1. Oi, kjente deg nesten ikke igjen! Nappet du øyenbrynene sånn langt fra hverandre, eller hadde du ikke hår der naturlig? <3

  2. Heia. Jeg har leita etter en sang jeg hørte på gårdagens episode av PH. Vet du hvilke sanger som spilte?

  3. Jeg stylet meg nøyaktig slik som du gjorde i den alderen! Farget håret mitt mørkt med hjemme farging, hadde veldig tynne bryn, og brukte mye mascara.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *