TYPISK NORSK

Categories Ikke kategorisert

Nå har akkurat Andrea og jeg laget taco som resten av Norges befolkning. Når ble egentlig fredagstaco en tradisjon? Jeg husker faktisk første gang jeg smakte på taco, da synes jeg det var ekkelt. Jeg var utrolig kresen på mat da jeg var liten, så det sier vel sitt når jeg ikke likte taco. Hvem gjør ikke det liksom? Jeg liker eller vent ELSKER taco nå da, det er virkelig noe av det beste jeg kan få. Taco er noe jeg aldri kommer til å bli lei, rett og slett for at det er alt for godt. Jeg kommer helt sikkert til å servere taco på julaften, neida joda. Stakkars barn da isåfall, da hadde jeg vært en kjip mor.

Nå venter vi bare på Johanne som kommer på besøk i kveld. Jeg har nesten ikke møtt mine “gamle” venner siden jeg kom hjem. Det har skjedd så utrolig mye den siste tiden, så jeg har nesten ikke hatt tid til å gjøre noe annet enn blogg, blogg og blogg. Jeg trodde virkelig ikke det lå så mye jobb bak en blogg, og det er helt utrolig hvor mye man må tenke på. Det kommer nok til å bli bedre når jeg forstå mer av hvordan dette fungerer, og det gleder jeg meg til. Jeg savner virkelig vennene og familien min ♥

4 kommentarer

4 thoughts on “TYPISK NORSK

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *