UKENS SPØRSMÅL

Categories Ikke kategorisert

Hvor er genseren fra?
Genseren er fra Bikbok. Det er ikke lenge siden jeg kjøpte den, så jeg regner med at du enda kan finne den.

Hvor har du kjøpt den kjolen som du hadde på sist parsermoni? Den var nydelig på deg!
Den er fra Nelly. Jeg klarte dessverre ikke å finne den til deg, kan være for at jeg kjøpte den for godt over et år siden 🙁 Jeg ville bare fulgt med, den lå på topplista i mange måneder, så det kan godt være at den kommer tilbake. Tusen takk ♥

Lurte på hvilket program du bruker for å redigere video og om du har noe tips til nybegynnere?
Jeg bruker Imovie som tilhører Mac. Jeg er absolutt ikke noe god til å redigere selv, og det er Martine som har redigert nesten alle videoene. House Tour videoen redigerte jeg selv, må ærlig innrømme at jeg ble litt stolt, haha. For dere som har Mac så er Imovie veldig enkelt å bruke.

Hvilken skole gikk du på i Trondheim?
Jeg gikk på Tiller VGS. Jeg hørte utrolig mye dårlig om skolen før jeg startet der, men jeg synes det var en veldig bra skole. Kan ha mye med at jeg kom i verdens beste klasse 🙂

Den rød badedrakten du bruker en del på Paradise, hvor er den fra? Utrolig fin.
Den er fra Triana sin kolleksjon, du kan finne den her

Kan du legge ut bilder av leiligheten på bloggen?

Kan du ha en spørsmålsrunde med Morten?
Det skal vi få til vettu 🙂 Må sikkert mase litt for å få han med meg, men jeg skal prøve. 

Om du måtte tatt en utdanning, hva hadde det vært?
Godt spørsmål, da det er ingenting jeg vil utdanne meg som akkurat nå. Kanskje noe innen eiendom, for det synes jeg er veldig spennende. Interiør også, det elsker jeg å drive med 🙂

Jeg lurte på hvor du fikset håret ditt sånn du har det nå? Med “farget ettervekst” syntes du kler det sååå bra! 🙂
Tusen takk for det 🙂 Jeg fikset det på Hår som ligger på Sirkus shopping i Trondheim 🙂 Jeg bruker Gøril som frisør, hun er kjempe dyktig. 

Hvor er den beige semsket skinnjakka de fra?
Den er fra Zara 🙂

4 kommentarer

4 thoughts on “UKENS SPØRSMÅL

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *