JEG ER GLAD FOR AT JEG STILTE OPP

Categories Ikke kategorisert

Først angret jeg som bare det på at jeg takket ja til å være med på innspilling, men nå er jeg veldig glad for at jeg valgte å stille opp. Jeg hadde en utrolig morsom dag, men så mange fine mennesker. Som jeg nevnte i innlegget skulle vi løpe, det jeg ikke fortalte dere var at vi skulle løpe Maraton i 4 mil. Vet dere hvor langt det er? Det er iallfall utrolig langt for meg som har verdens verste kondis. Jeg har ikke løpt på mange år da jeg kun synes styrketrening er mye bedre. Jeg vet ikke hvorfor jeg hater å løpe, det har bare blitt sånn. 

Dere kan se oss på TV den 18 mai på Stian Blipp sitt show. Vi hadde som mål å slå en maratonløper, og om vi vant fikk vi 150.00 kr som vi skal dele ut til et veldedig formål. Nå gjenstår det bare å se om vi vant eller ikke, dere får krysse fingrene for oss å følge med den 18 mai ♥

2 kommentarer

2 thoughts on “JEG ER GLAD FOR AT JEG STILTE OPP

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *