BEHIND THE SCENES / PARADISE HOTEL

Categories Paradise Hotel















Her har dere noen bilder jeg tok med mobilen vi fikk utdelt inne på hotellet. Som jeg har nevnt før er jeg skikkelig lei av Paradise Hotel, og jeg gleder meg til det hele er over. Likevel kjenner jeg på savnet når jeg ser disse bildene, for vi hadde det virkelig bra i hverandres selskap ♥ Jeg føler meg så utrolig heldig som har møtt en så fin gjeng, de har gitt meg så utrolig mye bra. Takk folkens, dere har gjort oppholdet mitt perfekt ♥

7 kommentarer

7 thoughts on “BEHIND THE SCENES / PARADISE HOTEL

  1. Du og Morten <3 Altså, så himla skjønne dere to! Håper dere har det fint sammen, det fortjener dere <3

  2. Kan du skrive et innlegg om hvordan du og de andre deltakerne reagerte på at Aleks og Sophie allerede før innspillingen startet visste at begge skulle være med på PH? Det kommer fram på siste episode av panelet, der Harm går gjennom mobilen til Sophie. I meldingene fra Aleks kan man se at de to oppdaterte hverandre i forkant og avtalte å velge hverandre osv. Shady! Er ikke det kontraktsbrudd og juks? Visste Morten og Martine også om hverandre?

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *