HVA SKJER MELLOM MORTEN OG MEG?

Categories Ikke kategorisert

Jeg får daglig spørsmål om forholdet til Morten og meg, men jeg har bevisst valgt å ikke svare på det. Vi er bare mennesker vi også, og enkelte ting vil man gjerne holde privat. Jeg skjønner godt at dere er nysgjerrig, for det er ingen hemmelighet at jeg og Morten er mye sammen. Vi har hatt et godt forhold helt fra starten av oppholdet på Paradise Hotel. Kevin og Morten var de to guttene jeg gikk best overens med, forskjellen var bare at Morten spilte i en annen allianse. Jeg hadde lyst å sende han ut, men samtidig ikke. Morten stod for mye av trivselen min inne på hotellet, og det hadde derfor vært veldig kjipt om han hadde dratt. 

Morten og jeg var bare venner i starten, men forholdet vårt begynte å utvikle seg etterhvert inne på hotellet. Det er litt merkelig å se på TV, for de har klipt bort store deler av forholdet vårt. Det kan være for at vi begge nektet for at vi var betatt av hverandre, og det ville derfor virke rart for dere seere når vi hadde et så bra forhold som det vi hadde der inne. Jeg kan forstå det, for vi oppførte oss nesten litt som kjærester samtidig som vi satt å nektet for at det var noe mer enn bare vennskap. Selv om jeg ikke ville innrømme det da, har jeg ingen problemer med å innrømme det nå. Jeg var veldig betatt av Morten inne på hotellet, og det synes vel egentlig ganske godt også, haha. 

Vi har holdt kontakten siden vi kom hjem, og som dere ser er vi veldig mye sammen. Jeg kan si så mye som at forholdet vårt har utviklet seg og at vi er mer enn bare venner, men mer enn dette ønsker jeg ikke å dele foreløpig. Som jeg nevnte tidligere i innlegget er det enkelte ting jeg ønsker å holde for meg selv, og dette er en av de. Jeg synes likevel det var på tide å gi dere et svar da dere har ventet lenge, så får vi vente å se hva fremtiden bringer 🙂

58 kommentarer

58 thoughts on “HVA SKJER MELLOM MORTEN OG MEG?

  1. Ha ha ha, Sofie jeg ler meg ihjel av dette innlegget, du sier jo mot deg selv flere ganger. Du må være rimelig korka for ikke å se det selv. La meg gi deg noen eksempler:
    “Jeg kan si så mye som at forholdet vårt har utviklet seg og at vi er mer enn bare venner, men mer enn dette ønsker jeg ikke å dele foreløpig” Her sier du rett og slett at dere er kjærester, hvis man ikke er venner er man vel det. I tillegg vil du ikke dele mer sier du, men du har jo nettopp delt alt.
    “Som jeg nevnte tidligere i innlegget er det enkelte ting jeg ønsker å holde for meg selv, og dette er en av de”. Ja Sofie du holder virkelig dette for deg selv haha.
    Jeg skjønner at Paradise hotel deltagere ikke er de skarpeste knivene i skuffen og brilliante skoleemner, men det får da være måte på og ikke se hvor selvmotsigende man selv er.

  2. Så glad på deres vegne❤ Det er dere som selv velger hvor mye dere vil dele med oss, nyt hverandre!

  3. Skjønner godt at dere vil holde ting litt privat, er ikke bare bare å ha et offentlig forhold. Hvertfall ikke som blogger da hele Norge får vite om det!
    Dere passer bra sammen. Ta godt vare på hverandre fininger!

  4. Endelig!!! Begynte nesten å bli litt irritert på deg over at du aldri svarte ang han haha, neiida, må jo få ha et privat privatliv også, men godt å få et svar! Dere er supersøte sammen <3

  5. aaw 💛💛 æ håper virkelig at dere vinne pH 2017, du e såå nydelig jente, han e heldig som har dæ

  6. Fordi hun sa at de er mer enn bare venner, vil ikke det si at de er sammen. Kanskje de er på prossesen til å bli sammen eller finne ut litt mer angående hva de føler etc. men det er noe hun ønsker å dele senere, la folk ha litt privatliv

  7. Æsj. Morten og Martine passer best sammen❤️ Han ser så sjukt forelska ut i henne på videoen❤️❤️

  8. Til anonym klokken 12.50. Hadde Morten likt Martine tror jeg ikke Morten og Sofie hatt et så godt forhold til hverandre 😉 Hehe, den håper jeg du ser? 🤔😉😉

  9. Dere passer ikke sammen det ser ikke ut som han liker deg det ser ut som han liker Martine. Morten+martine=❤❤😍

  10. blir irritert når søte fine deg får unødvendige kommentarer. FUCK DEM.
    Du er drit bra person!! heier på deg!! å du er så fin å naturlig, sykt bra at du ikke er slik som isabell å opperere deg som en barbie dokke… u go guuurl <3

  11. Som min mor lærte meg, -Om du ikke har noe fint å si, så ikke si det i det hele tatt.
    Dette er ikke noen andres liv en deres, og da mener jeg at de skal få si det de vil og føle de dem vil uten alle unødvendige kommentarer fra folk som bare er ute etter å såre andre.
    Jeg synes Sofie er en herlig person, vertfall som jeg har oppfattet, og dere som sitter og slenger drit til en person dere vet om og ikke kjenner, synes jeg er tragisk.
    Lykke til videre Sofie og Morten, håper dere alt det beste i fremtiden!

  12. Helt enig med deg her Sofie ,dette er privatlivet ditt,del det du ønsker,men må likevel si at dere hadde vert perfekt sammen 😍❤️ Ønsker dere alt godt og håper dere eller Petter/Andrea vinner Paradise 👍

  13. Hvorfor skriver du “fine kjæresten min” til Kevin på instagram da? Skjønner ikke helt hva du prøver å si i innlegget ditt! Teit….

  14. voffor ble du sammen med han i stedn for meg?? føler meg som en vannflaske, du bare drikker meg opp, å hiver meg på søpla nor jeg går tom, åg da erre ferdig med meg 😭😭😭😭😭 men husk; man kan ikke stoppe en østfolding😎😎😎
    -Mvh Tinderkongen

  15. Jeg vil bare si at jeg skjønner at derre vil holde ting litt privat! Deg og Morten er såå søte sammen og jeg hoper dere har det bra sammen og passer på verandre mye✨Jeg har også heiet på deg og Morten jennom hele PH selv om dere ikke var i sammen aliabse🤞 Jeg gleder meg til og se hva som skjer videre på PH og håper at deg og Morten vinner hele greia🌵❤️

  16. Omg! Jeg visste det. Eller jeg ønsket det er mer riktig p si. Jeg husker etter episode 2 kom ut tenkte jeg bare de to må bli sammen!

  17. Du sprer beina dine å blir top blogger 😂😂😂😂 når paradise er ferdig så er dere hele gjengen borte. Å nye gjeng kommer inn ,så nyt det mens du kan 😂😂😂😂

  18. Hahaha, å si at ph deltagerne er trange i nøtta er latterlig, se på dere selv. “Men er ikke Martine og Morten kjærester de bor jo sammen?” hallo, å bo sammen med flere er det mest normale som finnes. Man trenger ikke ha en greie for å bo med andre! “Du skrev på bildet til Kevin fine kjæresten min?” forstår dere ikke at de har interne greier? Gode Gud gi meg styrke hvor dumme går det an å bli

  19. Til dere som skriver t Martine of Han passet neste sammen Kan bare dra. De bestemmer selv om de vil være sammen eller ikke🙈 De er drit søte sammen.. håper dere vinner paradise sammen❤️👏🏻 HEIER PÅ DERE!!

  20. æææææææ i knew it hahaha kunne se det på det søte ansiktet ditt! Lykke til med alt, og ja noen ganger er det deilig å holde ting privat.
    Men jeg er fortsatt super glad tihi

  21. Yeeees!!!!! Dere er så goals<3 uansett om de har klipt bort mye så er det ikke vanskelig å se at det er noe der og at dere har kjemi! Hahah sa for noen episoder siden at "hva er det de ikke viser oss om Morten og Sofie?" For selv om de har klipt vekk masse så skjønner vi seerne at det er jo noe der!!!! Dere er fiiiiint par<333 Håper han frir;))))

  22. Skjer sikkert ingenting mellom dere
    Men klare ikke jenter å få venner utenfor paradise eller?

  23. Forskjell på å bekrefte at det er noe mer mellom
    Dem og å utdype alt som skjer mellom dem. Folk må kunne få ha privatliv selv om de skriver en blogg 🙂
    ❤️

  24. Haha, anonym. Man kan vel holde på uten å offisielt være kjærester. Det å være mer enn venner betyr at dere ikke kun er venner, men at dere kanskje prøver å finne ut om dere vil være noe mer. Du som virker helt korka

  25. Så koselig, dere er veldig søte sammen❤ heier på dere! Og skjønner at du vil ha litt privatliv.
    Og alle som skal være så frekke. Har dere ikke lært at vist dere ikke har noe fint å si, så ikke si noe? Så hold munn vist dere bare har stygge og frekke ting å si.
    Digger deg Sofie, håper du og Morten vinner PH 2017 ❤
    God klem ❤

  26. Nå ble jeg så glad at det nesten kom en tåre😻 Jeg smelter av å se Sofie og Morten sammen, heier på dere!!
    Jeg har sett på PH lenge og kan innrømme at jeg ikke har tenkt såå høyt om mange tidligere deltagere, men Sofie alene har gitt meg et helt nytt bilde på hele greia! En så ekte, og tvers igjennom herlig person skal man lete lenge etter😻

  27. Jeg må virkelig le av disse fjortis kommentarene til enkelte her inne 😂 Så flott å se at enkelte patetiske mennesker tydeligvis kan lese tanker ved å si at Morten liker Martine bedre. Jeg blir virkelig kvalm.
    Flaut at folk tør å sitte å være anonyme bak en skjerm, å spy ut av seg så mye dritt.

  28. That’s how it’s done!..
    Måten du tar for deg dette spm her er virkelig imponerende! -Du fremstår jo som om du har årevis med medietrening.
    – Du er på den ene siden inneforstått med at den kjendisstatusen som følger P.H oxo har sin pris, og at det å måtte utlevere visse deler av privatlivet er den største, samtidig som du setter de nødvendige grenser for å få det nødvendige rom for at dette forholdet skal få utviklet seg i den ene eller andre retningen. -Hva som tilslutt viser seg å være rett for dere. Du gir et ærlig og etter mitt syn fullstendig svar, samtidig som du ikke utleverer deg selv. -Flotters! – Lykke til videre, og jeg må jo bare være så ærlig å si at dere er jo sykt søte å, da.. 😉

  29. (Håper du svarer)
    Hvorfor henger Morten så mye med Martine (ikke Lunde) mens han er sammen med deg

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *