UKEN SOM GIKK

Categories Ikke kategorisert

UKENS HØYDEPUNKT
Ukens høydepunkt skal jeg utdype mer i et innlegg senere i dag, men jeg bestilte meg tur i går. Jeg skal reise veldig snart, herreguuud som jeg gleder meg ♥ Det er virkelig på tide at jeg utforsker Europa mer. Vi var også med på innspilling med Stian Blipp, noe som var utrolig morsomt.

UKENS NEDTUR
Denne uken har jeg rett og slett vært litt lei av alt. Som alle andre mennesker har jeg gode og dårlige perioder, og jeg skal være så ærlig med dere at jeg er inne i en litt dårlig periode. Det går heldigvis alltid bra, og dette varer aldri lenge av gangen. Det skal bli godt å føle seg on top igjen 🙂

UKENS TV-SERIE
SKAM ♥ Jeg er så lykkelig over at skam endelig har startet igjen. Det er utrolig morsomt at de har fokus på Sana i denne sesongen, for hun er virkelig en kul jente. Jeg elsker karakteren hennes, og at hun har sine egne meninger og ikke minst en sterk personlighet. Looove it. 

UKENS SANG
Fyfaen – Hkeem. Den er utrolig kul og ikke minst fengende, den gjør meg alltid i godt humør. Jeg møtte Temur Ahmed for noen et par uker siden på et arrangement, og han er bare 19 år gammel. Jeg blir alltid imponert over unge mennesker som får til store ting. Veldig dyktig gutt 🙂 Det er han synger for dere som ikke visste det.  

UKENS CRAVINGS
Jeg holdt nesten på å skrive godteri her, men så kom jeg på at jeg skriver det hver eneste uke. Det er skikkelig kjipt å være så avhengig av sukker som det jeg er, jeg må virkelig skjerpe meg 🙁 Utenom godteri er jeg veldig glad i rundstykker med ost på, naam ♥ det må være Norvegia ost vel å merke, den er så god.

UKENS TANKE
Jeg er alt for opptatt hva andre tenker og mener om meg, og jeg har veldig lett for å stresse over ting som egentlig ikke er verdt å stresse over. Jeg må virkelig lære meg å slappe mer av, og slutte å bry meg så mye om alle andre sin mening. Man kan ikke alltid gjøre alle fornøyd, og det må jeg bare
godta. Det viktigste er hva de jeg bryr meg om tenker og mener, og jeg vil heller legge fokuset mitt der. 

AKKURAT NÅ
Akkurat nå er jeg veldig stresset. Jeg må skrive blogginnlegg, betale regninger og pakke. Denne dagen kommer ikke til å være noe annet enn stress, men jeg har utrolig mye fint å se frem til. Jeg gleder meg til å fortelle dere ♥

7 kommentarer

7 thoughts on “UKEN SOM GIKK

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *