JEG ER FORELSKET

Categories Reise



Klokken er nå 21.25 og vi har akkurat kommet inn døren. Vi var en liten tur innom hotellrommet for å bytte sko tidligere i dag, ellers har vi kun vært ute for å utforske Roma. Det er utrolig mye vi har lyst å se, og på grunn av at vi reiser hjem på lørdag har vi litt dårlig tid. Vi får derfor ikke slappet av så mye på denne turen, men det er helt greit. Jeg har hatt mye å tenke på de siste dagene, så det er utrolig godt å være opptatt med andre ting. Roma er jo en så fantastisk by, og jeg har allerede blitt forelsket i denne byen. Jeg var litt skeptisk på å dra hit da jeg leste at det var utrolig mange turistfeller og slitsomme selgere, og det er ikke noe som irriterer meg mer enn det. Jeg vet virkelig ikke hvorfor jeg orker å bruke tiden min på å irriterer meg over disse menneskene, men enkelte er bare så utrolig intense å tar ikke et nei for et nei. Etter å ha vært her selv vil jeg tro at mange overdriver, for det er absolutt ikke det inntrykket jeg sitter med. Det er selvfølgelig min mening, vel og merke. 


I dag har vi blant annet vært på Colosseum og Forum Romanum. Jeg må virkelig si at jeg er imponert over byggene og ruinene her i Roma, det er virkelig spennende og ikke minst fint å oppleve. Jeg tror virkelig ikke jeg har vært på et så fint sted siden Santorini, og det sier vel sitt. Roma har allerede fått en sikker andreplass, for det skal utrolig mye til for å klare å slå Santorini. Etter bare en dag vil jeg virkelig anbefale alle å reise hit om dere virkelig vil oppleve en fantastisk storby. Jeg har blitt så forelsket i Roma at jeg nesten kunne flyttet hit, bare for en liten stund. Tenk å spise spise pizza og drikke vin hver eneste dag, det hadde virkelig vært noe. Vi må ikke glemme Italiensk is, ååh ♥ 



Body – H&M / Shorts – H&M
 

Det er forresten utrolig mange som har spurt om Morten og jeg er kjærester. Jeg skrev et innlegg om forholdet vårt for et par dager siden, som dere kan lese her

28 kommentarer

28 thoughts on “JEG ER FORELSKET

  1. Jeg var sikker på at du var god, lojal og smart. Men som Petter sier, det er menneskelig å ta feil.
    Jeg koste meg veldig over dagens episode. Har ikke gjort det mange på sesonger nå, men idag tok Lunde helt av og ansiktsutrykket ditt da Teele vant var priceless. Så ekte og så dustete ansiktsutrykk viser jo helt klart hvem du er. Du er jo helt rå på manipulere og har drevet med passiv agressiv truing til resten av gruppa for å få det du vil.
    Du har spilt spillet bra, brukt deltakerne på den måten som ganger deg og fått dem til å tro at du har hjulpet dem. Men i dagens episode så virker det som at du tror selv. Bare fordi det har det tilfeldigvis har ganget spillerne du har brukt i spillet ditt, betyr ikke det at du har ønsket å hjelpe dem. Hadde det vært at spillet ikke var for din egen lykke- hadde du utvilsomt ikke “hjulpet” dem.
    CUT The crap og ikke føl IsabelSraad fotspor med løgner som lett kan avsløres.

  2. Ser utrolig koselig ut! Kos dere masse resten av uken❤
    Jeg lurer også på hvordan dere får dekkhistorien til å funke på PH. Hvis du sier du er på skole i LA, men du får ikke bruke mobil. Begynner ikke da venner osv å lure på hvorfor du ikke er aktiv på sosiale medier?

  3. Til “En som er imot manipulerende jenter”
    Du sitter bak skjermen, heier på noen andre enn Sofie, og velger derfor å hate på henne her. Har ikke mammaen din lært deg å si din mening på en fin måte, hvis ikke kan du få lov til å slå en prat med min kjære mor:) Hvis du heller ikke vil det, trenger du ikke å si noe i det hele tatt. Et tips til deg: gå støtt den du heier på, fordi Sofie er et fantastisk menneske, som fortjener respekt og rettferdighet. Hun kan heller ikke sammenliknes med noen andre, fordi hun er 100% seg selv.
    HADET

  4. Elsker virkelig Roma selv. Vært der flere ganger, Ooog i høysesongene er det helt kaos med ekle selgere altså. Så å dra på våren som nå eller høsten er det beste for å slippe unna, så dere dro virkelig på rett tid!
    Hadde dere dratt i sommerferien, så hadde du nok merket det myyyyyye mer og tro meg. Du hadde ikke klart å slappe av og ha en fin tur da..
    https://www.tripadvisor.com/Restaurant_Review-g187791-d4313663-Reviews-Panino_Divino-Rome_Lazio.html
    anbefaler virkelig å spise der en dag!

  5. Hei! Jeg har hele tiden lurt på hvordan de intervjuene fungerer inne på PH? Går dere bare dit når dere vil, eller sier de når dere skal gjøre bli intervjuet?

  6. Hei! Jeg lurer på hvor den svarte toppen du hadde på deg i gårdagens PH episode(tirsdag) er fra? Er det mulig å enda få kjøpt den?

  7. Var du en mobber på VGS? Det samme kan du spørre Morten om. For oppførselen deres er til å spy av.

  8. En som er imot manipulerende j: Det er et spill, skal du overleve der inne må du gjøre det du kan for å styre inne på hotellet. Ellers vil du bare være noen andre sin spillbrikke, og da er du vel egentlig konstant utrygg. Så chill litt, jeg er da virkelig ikke sånn i mitt vanlige liv 🙂

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *