KJÆRLIGHETENS BY

Categories Reise

Før jeg reiste til Roma fikk jeg høre at dette var kjærlighetens by. Jeg trodde egentlig det var Paris, men det er vel ikke bare en by som passer til det navnet. Etter å vært et par dager i Roma kan jeg virkelig forstå hvorfor akkurat denne byen har fått dette navnet. Alt her er så utrolig fint, og jeg tror jeg hadde fått lyst på en kjæreste om jeg reiste hit med en venninne, haha. Alt her er så romantisk, og jeg føler at mye av byen er tilrettelagt for par. Dette er helt sikkert bare for at jeg er rar, for det er helt sikkert veldig fint å reise hit med en god venninne/kompis også. Jeg hadde ikke tatt med kjæresten min til Kos, for dit reiser man vel heller med venninner? Nei, nå skal jeg slutte. Jeg regner med at dere forstår hva jeg vil frem til, eller hva? Noen steder reiser man helst med en kjæreste, og andre steder reiser man helst med en venninne/kompis. 





Se så fint det er her ♥ Disse bildene er tatt da vi besøkte Forum Romanum, som jeg fortalte om i gårsdagens innlegg. Jeg anbefaler virkelig alle som skal til Roma om å besøke dette stedet, da det var utrolig spennende å se ruiner fra mange år tilbake i tid. Ikke bare er det spennende, men det var også veldig hyggelig. De har virkelig gjort turistattraksjonene her i Roma veldig gjennomført, noe som gjør det enda bedre å oppsøke disse stedene. Vi betale ikke mer enn 20 euro for oss to til sammen, noe jeg absolutt ikke synes var dyrt 🙂 For min del var det virkelig verdt pengene.

28 kommentarer

28 thoughts on “KJÆRLIGHETENS BY

  1. Tekstene dine blir litt rare når du i enhver setning bruker ord som er “unødvendige”, eks. virkelig og utrolig. Helt greit å bruke innimellom, men, herlighet, de to siste innleggene tar det jo helt AV, spesielt med “virkelig”! Hehe

  2. Hvis dere finner en god restaurant eller et sted dere liker.. kanskje en isbar som er spesiell, så kom gjerne med anbefalinger😃

  3. Du gjør samme trikset som Martine greia å Hahaha jaja lykke til med det tullet… å dere blir borte når paradise hore programmet blir borte… akkurat som de andre som har vært med før dere 😂😂😂

  4. Etter hvordan du snakker dritt om folk på hotellet så tror jeg faktisk du er en mobber på utsiden. Man skal aldri snakke dritt om andre og kalle folk dum. Det kan man holde for seg selv. Faen for en slem person du er

  5. Hei Sofie!
    Forståelig at du er lei av all PH-maset, men her er en liten hilsen.
    Jeg har sett alle sesongene av Paradise Hotel, og jeg må si at du har vært den flinkeste deltakeren så langt. Alle klager på en kjedelig sesong, og jeg tror mye av grunnen til det er at du har styrt mye av spillet. Du har brukt den makten på at alle skal trives. Det er veldig positivt for deg som person og gruppen, selv om det av og til er litt kjedelig å se på.
    Du må ikke tenke at du tar deg dårlig ut eller viser dårlige sider på programmet, det tror jeg det er svært få som mener. Du fremstår som en omsorgsfull og ressurssterk person.

  6. Du skrev “det er sikkert koselig å reise hit sammen med en god vennine/kompis. Da sier du indirekte at Morten ikke er en god kompis da?? Syns dere bare kan avsløre at dere er sammen for det blir bare mer og mer obvious

  7. Haha digger deg Sofie, men var sykt digg å se deg og Morten få litt motgang i tirsdagens episode! ENDELIG noen som tørr å ta valg som går imot alliansen din

  8. HELT SERR DU MÅÅÅÅÅÅ SKRIVE ET INNLEGG PÅ BLOGGEN OM DU OG MORTEN ER SAMMEN ELLER IKKE ALLE LURER OG DU GJØR VEL ALT FOR LESERNE DINE??

  9. er du og Morten sammen? dere er i så fall veldig søte sammen, og det ser ut til at dere er sammen😍 Dette innlegget var litt innviklet, skjønte ikke helt om du prøvde å hinte om at dere var sammen eller ikke, heheh

  10. Folk spør konstant om du og Morten et sammen, men da tenker jeg at folk er stokk dumme hvis de ikke forstår at det er noe på gang mellom dere. Jeg mener… er det ikke normalt å holde på en liten stund før man blir sammen? Åltså… null håp for den sosiale intelligensen til store deler av befolkningen… Jesus.
    Ellers vil jeg kommentere at du virker som en veldig omsorgsfull person, Sofie! Jeg tror nok du prøvde lenge å “holde maska” inne på hotellet i forhold til at du ikke ville fremstå som noen annen enn deg selv, men det er faktisk menneskelig å ikke bare være snill og god hele jævla tida.

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *