MINE HUDRUTINER

Categories Sponset

Annonse

Jeg tenkte nå at jeg skulle vise dere noen av produktene jeg bruker for å ta vare på huden min. Jeg regner med at dere har sett denne masken før da den har blitt utrolig populær, noe jeg virkelig kan forstå. Personlig elsker jeg The Original Black Peel Off Mask fra Decrusto. Jeg har brukt denne masken i et par måneder nå, og jeg er super fornøyd. Jeg har fått mye renere hud og ikke minst mindre hudormer. Jeg er nok ikke den eneste som har vært plaget av hudormer, spesielt på nesen? Sikkert ikke, og denne masken har reddet meg fra masse hudormer. 

Jeg renser alltid huden min før jeg påfører masken, da huden skal være ren når masken påføres. Jeg rister alltid tuben før jeg smører på masken, og dette skal alltid gjøres før du anvender masken. Du skal påføre masken i T-sonen din, dvs. panne, nese og hake. Unngå å påføre masken under øynene, hårfestet øyenbryn og kinn. Som dere ser på disse bildene så er jeg veldig nær både bryn og kinn, og grunnen til det var at jeg spilte inn Snapchat video til dere samtidig som jeg påførte masken, anbefales ikke, haha. 


Etter jeg har påført masken gjenstår det bare å vente i 30 minutter før jeg kan ta den av. 

Som dere ser har ikke jeg så mye hudormer, og det er takket være denne fantastiske masken fra Decrusto. Som jeg nevnte tidligere så har jeg brukt denne masken i et par måneder, og det har virkelig gitt resultater. Dere skulle sett hvordan det så ut første gangen jeg brukte masken, haha uff. Jeg er utrolig glad for at jeg slapp å legge ut bilde av det, for det hadde nesten vært litt flaut. 


Etter jeg har skylt av masken påfører jeg Decrusto sin Liposome Facial Cream. Dette er rett og slett for å gi huden en ekstra fuktighetsboost. Decrusto sine produkter er ikke testet på dyr, noe som er utrolig viktig for meg. Decrusto sine produkter er også basert på naturlige ingredienser og The Original Black Peel Off Mask er den eneste i verden med patentert beta 1,3/1,6 glukaner. Dette styrker immunforsvaret i huden og bidrar til en langtidsvirkende effekt på elastisiteten i huden. 

Det er 30% rabatt på hele butikken ut juni. Benytt sjansen og bestill nå! Du finner link til nettsiden finn du HER og link til produktene  jeg bruker finner du HER

 

28 kommentarer

28 thoughts on “MINE HUDRUTINER

  1. Hei! Dette er et spm jeg lurer på liksom.
    Jeg forstår at dere bloggere blir sponsa, spesielt dere som har blogg etter ph oppholdet, men at dere plutselig (ikke bare du) er sånn “mine hudrutiner” eller ” min sminkerutine” også snakker dere bare om SPONSA produkter, som dere har brukt i noen få uker. Vi lesere er interessert i DERES rutiner, og ikke de produktere dere får sponset. Det er forstålig at dere blogger om deres sponsa produkter, men ikke merk det som “min rutine” når det er sponsa produkter og IKKE noe du bruker hverdagslig. Du bruker kanskje noen av disse hverdagslig ETTER å ha blitt sponsa. Men det blir dumt, og nesten lureri mot oss lesere å si at det er deres “faste rutine” eller “rutine” i det hele tatt. Ikke hate dette, men det er irriterende.

  2. God, synes kveldens episode var helt jævlig å se. Fikk så vondt av hele opplegget. Backstabbing og løgn, nei, håper ikke du blir overrasket over det du ser på TV i dag, for da synes jeg synd på deg. Stå på videre. Heier på deg og Botten 😉 ja, dere spiller og tar kjipe valg, men faen dere er ærlige om det. Heiaheia, hold moralen oppe!

  3. Jeg lo halve episoden i dag, Kevin er fantastisk! Endelig en spennende episode, og endelig er det noen som våkner og ser at du og Morten har styrt hele sesongen og blitt litt vel kjepphøye.

  4. Haha bra du vasker hunden din før hver behandling:) Neida! Men digger deg og bloggen din:) heier på deg og Morten på paradise og utenfor 🙂

  5. ÅÅÅH, heier på deg morten, men faen så irritert jeg blir når du stoler på kevin sååå mye.

  6. Tuva: Jeg ble ikke overrasket, da jeg fikk fortalt dette før det ble vist på TV. Er selvfølgelig noe jeg blir overrasket over, men det er vel sånn det skal være. Tusen takk for det <3 <3

  7. Sara: Innleggene er sponset, men det vil likevel ikke si at jeg ikke bruker produktene. Jeg forteller dere om mine produkter ( som jeg blir sponset av). Jeg hadde aldri skrevet om et produkt jeg ikke har brukt, det hadde vært litt vanskelig. Jeg vil være ærlig mot leserne mine, og tester derfor produktene mine før jeg skriver om de 🙂 Masken fra Decrusto har jeg brukt lenge, før jeg ble sponset 🙂 bruker den ca 2 ganger i uken, så den er med på mine hudrutiner 😀

  8. Egentlig så tror jeg at kevin var mer sjalu på deg og morten.. hmmmm er han det fortsatt? hmmmmmmmmm
    Håper dere vinner hele shitten, fordi både du og morten ble dolka hardt i ryggen av de som sto dere nærmest 🙁 Jaja spill er spill, men vil fortsatt se dere på tv :`(

  9. Du er overhodet ikke min favoritt i årets sesong, men vil gjerne gi deg ros for hvordan du håndterte din veldig lite konstruktive roomie i kveldens episode. Når hun slang ut med de stygge kommentarene ang Ida og andre i loungen viste du at du ikke er en pleaser. Det typiske var om du hadde sittet der som en nikkedukke og vært enig i Andreas uholdbare ressonement. Men det gjorde du ikke, og du avfeide i tillegg den tåpelige diskusjonen på en voksen måte. Så det står det respekt av!

  10. Så det du sier er at den “Badoo” historien din på insta er sant, og at du har brukt disse produktene før innleggene er sponset? . Helt sykt, trenger ikke å lyve . Greit at du legger det ut osv, men dårlig moralsk sett å lyve

  11. Du og andrea er så dobbeltmoralske at det blir morsomt. Håper Lunde og aleksander sender dere begge ut, er på tide. Dere har seilt gjennom uten og bli satt i fare og manipulerer som bare det. Lunde og aleksander derimot har ikke gjort noe imot noen utenom nå som dem skjønner de ikke har noe valg visst det ikke skal gå utover dem så er liksom ikke det lov nå plutselig siden det kanskje går imot dere? (var som aleksander sa, nå må jeg begynne å spille ellers ryker partneren min) Hahah må le, dere har jo vert med på å sende mange hjem men nå er det plutseligt falsk kun fordi dere selv er blitt satt i skuddlinjen….

  12. Synes det blir litt for dumt av deg å gå i offer-rollen nå. Ditt mål er å sende ut Martine, at de gjør det samme mot deg er ikke verre enn det du gjør. Uansett så har du spillt ut mange siden dag en så at du ikke så det komme er vel litt naivt. Man får som man sår 🙂

  13. Folk må slappe av!!! Dette er et fuckings spill og Sofie gjør det hun må! Og nei hun tar ikke offer rollen, men prøver å redde seg selv 😒

  14. Stine: Haha, nå er du jo bare kranglete. Jeg bruker decrusto til vanlig, og det er derfor en av mine hudrutiner 🙂 dette er jobben min, og jeg takker ja til ting jeg vil reklamere for! Ha en fin dag <33

  15. Hei☺️ Da jeg nettopp skulle bestille denne masken fra Descruto, så kom det noe sikkerbetaling- greie, og jeg fikk en kode på mobilen. Da jeg skrev koden så kom det en side og sto: “Bad gatway” eller noe, er masken bestilt eller må jeg bestille på nytt?

  16. Det var en sånn “sikker-handel”- greie, hvor man kunne få en kode via Bank-ID eller SMS, men jeg tror bestillingen gikk igjennom ☺️ Tror bare at det var noe rart som skjedde der og da. ❤

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *